Torsdags tips

 
 
Hej på er!
Hoppas allt är bra, jag har det toppen.
Idag tänkte jag faktiskt lägga ut bilder som jag vanligvis inte gör, överhuvudtaget.
Nämligen på lite shopping. Bara som ett litet tips till er.
Jag slank nämligen inom HM i veckan när jag handlade bäddtextilier
och uppmärksammade då att de hade 50% på en hel del stickat.
. Bland annat dessa fina ullisar. Jag har tyckt tidigare att jag inte kunnat ha ullplagg
eftersom det kliar så himla mycket men dessa är jättesköna trots jag bara har ett
linne under. Den v-ringade är lite stickig så där får man ha en tunnare tröja under.
 
 
 
Så nöjd med mina tröjor. Jag är så himla frusen av mig så dessa passar
mig perfekt. Kanske lite fel säsong egentligen men säkert därav rabatten
och sen kommer det ju fler vintrar.
 
Jag önskar er en mysig
Torsdagkväll.
 
Kramar
 
ulltröjor
10 kommentarer
Erika

Så snyggt :)

Svar: tack
Maria Thuresson

Netti Starby

Vilka fina tröjor du har shoppat! <3 Kramis

Svar: tackar
Maria Thuresson

NICOLE

Så bra tips! De såg både sköna och fina ut :)

Svar: tack
Maria Thuresson

Mirre - Sweetwords

Ursnygga tröjor,

Svar: tackar
Maria Thuresson

starsinlife.blogg.se

Jättesnyggt tröjor allihop! Jag har den i mitten i ljusgrått, älskar den för den är så varm o go ;) hoppas allt är bra med dej. Kram

Svar: javisst ä de fina...allt bara bra här, hoppas du också har det bra?
Maria Thuresson

Carro

Åh så fina! :)

Svar: tackar
Maria Thuresson

Jessica Högberg

Vilka härliga. Vintern är nog inte över ännu så du hinner nog lite även denna vinter

Svar: så sant
Maria Thuresson

Bella

Snygga tröjor!

Svar: tackar
Maria Thuresson

Dixi Wonderland

Men vilka myströjor <3

Svar: håller med
Maria Thuresson

Eleonora Adriana ♥

Så snygga!

Svar: Tackar
Maria Thuresson