Projekt sovrum

 
 
Hej, Hej på er!
Hoppas ni har det riktigt bra idag.
 
Här är det full rulle, mycket som ska fixas när man precis startat
firma och sen har vi äntligen tagit tag i vårt sovrum. En makeover ska ske där inne
med ny färg på väggarna och lite nya möbler. Så nu håller jag på att leta fram
den perfekta grå nyansen till väggarna. Jag älskar betong och fårskinn så det
har blivit min ledtråd i letandet. Just nu har jag tre grå varianter som förslag, Det
lutar åt den kulören som är längst åt vänster men vi får se var det slutar.
 
 
 
Så här mysigt har vi det nu..
 
Kramar
 
betong fårskinn gråfärg gråväggfärg sovrum under målning
13 kommentarer
Erika

Så roligt med en makeover :)

Svar: ja det är det
Maria Thuresson

Netti Starby

Det kommer att bli så fint när allt är klart och lägg gärna upp före och efterbilder sen! :-D Kramis

Svar: tack jag hoppas det..bilder kommer kanske inte så många före men efter i alla fall
Maria Thuresson

Wilma

Jag ääälskar grått, så fint!

Svar: håller med
Maria Thuresson

Therese

KOmmer säkert bli riktigt snyggt när det är klart :)

Svar: vi får hoppas
Maria Thuresson

Tilda Barkselius

Åh vad spännande att ni håller på att göra om!

Svar: ja
Maria Thuresson

Carro

Åh vad spännande! :)

Svar: yes
Maria Thuresson

Carro

Åh så spännande! :)

Daniella 🌙

Vad svårt det måste vara att välja färg! Tyckte de två varma var finast, men kanske vara för att sovrum ska vara varma och mysiga enligt mej xx

Svar: jag håller med dig
Maria Thuresson

Dixi Wonderland

Spännande :D

Svar: yes
Maria Thuresson

NICOLE

Å vad spännande :D

Svar: ja
Maria Thuresson

Mirjam%20Therese

Spännande! Jag älskar också grå väggar i sovrum, tycker att det blir så himla fina kontraster mot vita lister och trämöbler!

Svar: så sant
Maria Thuresson

Moa

Åh vad kul, vi ska också måla i helgen!

Svar: spännande
Maria Thuresson

Alice

Vad roligt att renovera lite, blir säkert så fint när det är klart! ^^ Kram.

Svar: vi får hoppas på det
Maria Thuresson