Bädda

 
Bild ellos
 
Hej på er, finingar.
Hoppas allt är bra med er och att ni fick ätit en riktigt smarrig semla igår.
Lite extra träning klämde jag in idag för att arbeta bort min stora goda semla.
 
Idag har jag letat efter lite nya bäddtextilier. Hittade en hel del fina både på HM home,
Ellos och Ikea. Det slutgiltiga valet blev ljusgrå från Ikea och smutsrosa från HM, båda
till ett väldigt överkomligt pris 199 kr/set. 
 
Bild ellos
 
Bild Ikea
 
Ha nu en riktigt mysig 
Onsdagkväll.
 
Kramar
 
11 kommentarer
Mirre - Sweetwords

Så fint

Svar: Tackat
Maria Thuresson

Tilda Barkselius

Åh så härligt det ser ut!

Svar: Håller medKram
Maria Thuresson

Netti Starby

Jag åt en semla både igår och idag :-D Kramis

Svar: Åh, så gottKram
Maria Thuresson

Wilma

Detsamma!

Svar: 😀
Maria Thuresson

Carro

Härlig inspo :)

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Dixi Wonderland

Tycker Ellos har väldigt bra produktbilder/inspo bilder :D

Svar: ja, håller medkram
Maria Thuresson

Jessica Högberg

Fina, ska köpa nya nu när jag flyttar!

Svar: ja, så skönt med nyttkram
Maria Thuresson

Johanna Utterberg

Sån härlig inspo av sovrum! :) Kram

Svar: Tackar
Maria Thuresson

jessy

Så snygga och inspo!

Svar: Tackar
Maria Thuresson

Alice

Det känns alltid så fräscht och upplivande med lite nya bäddset! ^^ Kram.

Svar: ja, verkligen
Maria Thuresson

Petra Olsson

Snyggt ✨älskar mina påslakan från HM home .kramar

Svar: perfekt bra betyg
Maria Thuresson