Härliga fredag

 
 
Hej alla finingar!
 
Så var det äntligen Fredag igen,veckan går så sanslöst fort
så jag fattar inte var den tar vägen.
 
Jag älskar tulpanerna när de börjar hänga lite och
ser så där lite lagom nonchalanta ut som på bilden.
Tycker att den ljusrosa färgen är så fin speciellt
när det fortfarande är vinter men när man väntar och
längtar så intensivt efter våren.
 
 
 
 
Idag blir det taco fredag hemma hos oss. Mannen är bortrest
så det är bara jag och barnen som ska mysa. Så jag hoppas
barnen vill se på en film tillsammans med sin mamma,
fika lite och inte bara vara inne på rummet med kompisar.
 
Så med detta önskar jag er en super mysig Fredagkväll.
 
Kramar
 
tulpaner , ljusrosa tulpaner
4 kommentarer
starsinlife.blogg.se

Detsamma! Älskar oxå vitt/rosa tulpaner. Min sambo är iväg på fest med jobbet oxå ikv. Vi få ha mysticism helgen ist. Njut ♡ kram

Mirre

Tulpaner är så fiiint, ha en trevlig fredag ni med

Petra Olsson

Älskar tulpaner :) känns lite mer närmare våren när man köper hem tulpaner,hoppas ni har en underbar lördag.kram

ullie

Glömde säga mysigt me tacos =)

Svar: ja, visst är detkram
Maria Thuresson