Strul

 
 
Hej på er!
Hoppas ni har det riktigt bra idag och att ni hade en
undebar allahjärtansdag igår.
 
Jag skulle in och göra ett blogginlägg igår
men datorn fick ingen kontakt med nätverket,
så himmla irriterande.
 
Nåja, vår allahjärtans dag bestod av jobb,
en sjuk dotter med vinterkräksjukan igen
 (hon hade en omgång i december oxå
så detta är ju extra tråkigt för henne).
och sen kurs på kvällen. Men vi hann ändå
stanna upp och njuta av varandras sällskap 
en stund på kvällskvisten och fira lite speciellt.
Det är ju den dagen som jag vill
tillbringa med dem som betyder allra mest
för mig, mina älskade fina barn och
min underbara man.
 
 
 
Härliga bilder från sommaren 2016.
Åh, vad jag längtar efter värmen...
 
Kramar
 
 
 
 
röda rosor
8 kommentarer
Amanda Jona [SPONTAN]

Usch så segt med teknikstrul!

Svar: Ja, verkligenKram
Maria Thuresson

Marie

Drygt då tekniken strular, det ska fungera helt enkelt bara och så fina familjebilder på er

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Netti Starby

Vilken otur att ni var sjuka och att tekniken strulade. Hoppas att det har vänt nu till tur istället! Kramis

Svar: YesKram
Maria Thuresson

Petra Olsson

Teknikstrul är enormt frustrerande om du frågar mig:) så fina bilder på er .kramar

Svar: Ja, visst blir man såå irriteradKram
Maria Thuresson

Carro

Usch, krya på er!

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

Alice

Skönt att ni hann njuta av varandras sällskap ändå! ^^

Svar: Ja, lite är bättre än inget.Kram
Maria Thuresson

MALIN

Jag längtar också efter värmen... Så underbart att våren snart är här! Kram

Svar: Ja, verkligenKram
Maria Thuresson

Johanna Utterberg

Vad mysigt att ni hann stanna upp lite och ha det trevligt ändå, trots sjuk dotter. Trevlig torsdag till dig! :) Kram

Svar: ja, det var det...detsamma till digKram
Maria Thuresson