så fin krydda

 
 
Hej på er denna härliga tisdag.
Nu har vi lite kyla på gång nere i Skåne,  inte så mysigt. Jag tycker annars
vi haft en perfekt vinter detta året eftersom den varit extra mild.
 Så personligen tycker jag gärna att den kan utebli, jag är ingen direkt
vintermänniska utan längtar redan efter vår och sommar.
 
Sen tänkte jag bara tipsa om Ikeas kommande kollektion, Kryddad.
Den är i begränsad upplaga och kommer ut i slutet av Mars.
Så himla fin, så där kommer jag hänga på låset för att norpa hem
några godbitar.
 
 
 
 
 
Korgar att älska, eller hur?
 
 
 
 
Det är ett samarbete med Sarah Fager och
entrepanörer från Indien. Gå gärna in och
kolla här för mer inspiration.
 
Ha nu riktigt mysig Tisdagkväll.
 
Kramar
 
 
ikea kryddad
1 kommentar
Johanna Utterberg

Så himla mycket fint i den kollektionen!! Hoppas du har en härlig dag! Kram

Svar: ja, håller verkligen med och detsamma till dig.Kram
Maria Thuresson