På plats

 
 
Hej på er!
Hoppas ni har det riktigt bra,
jag har det toppen.
 
Igår var jag och hämtade mina bordsunderlägg som
jag beställde i förra veckan. Jag velade på om jag
skulle ha några som gick i grått eller grönt. Var oxå
inne på ett par i skinn som var supersnygga men
de hade nog vår katt älskat att vässa klorna på,
så de blev det inte, tyvärrI
Tillslut blev det dessa grå/vita
från dekohem och jag
beställde mina här
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu önskar jag er en
super härlig Onsdagkväll.
 
Kramar
 
 
dekohem, grå underlägg från dekohem
5 kommentarer
Mirre - Sweetwords

Jättefina

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

starsinlife.blogg.se

Superfina! Jag älskar dessa underlägg:) även fina i guld/Vitt. Kram

Svar: Ja, de i guld är oxå jätte snyggaKram
Maria Thuresson

✫Fru Eriksson

Wow,så vackert!

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Petra Olsson

Jättefina bordsunderlägg,kramar o ha en fin Torsdag.

Svar: Tack samma till digKram
Maria Thuresson

Netti Starby

Vilka fina underlägg och så himla fint det blev! :-D Kramis

Svar: Tack snälla, mysig fredag till dig.Kram
Maria Thuresson