Liten men naggande god

 
 
 
 
Hej på er!
Hoppas ni har det bra idag, det är ju
Fredag och allt. Veckans främsta njuta dag.
Hemma hos oss blir det fredagsmys, pitabröd
med kycklingfyllning och ett gott glas vin till det.
Men innan det ska jag träna ett pass hotyoga
för första gången, ska bli jättespännande.
 
Dagens inspiration fick jag från den här lilla
pärlan. Ett attefallshus med sovloft som säljs
av Notar mäklarbyrån i Sollentuna.
 
 
 
 
alla bilder från Notar mäklarbyrån 
 
 
 
Fler bilder på denna lilla goding hittar du på
hemnet eller mäklarbyråns hemsida notar.se.
Så himla fin tycker jag, tänk att få plats med så 
mycket på den lilla ytan. Det är trots allt bara 25 kvm
med sovloft på 10 kvm. Otroligt smart bygge.
 
Nu önskar jag er en riktigt mysig Fredagkväll.
 
Kramar
 
 
Attefallshus
4 kommentarer
Mirre

Lääckert,

Svar: yes
Maria Thuresson

Netti Starby

Åh vad fint! :-D Kramis

Svar: ja verkligen
Maria Thuresson

Johanna Utterberg

Åh vilken fin lya!! :) Hoppas du har en fin söndagskväll!

Svar: ja verkligen önskar dig en toppen vecka
Maria Thuresson

Petra Olsson

Superfint skulle vilja ha en sådan på våran tomt:) perfekt att slänga in tonåringen om några år med tanke på den bostadsbrist vi har:) kramar

Svar: Håller med, precis min tankeKram
Maria Thuresson