Konsten att bara vara

 
 
 
Hej på er!
Allt väl hoppas jag. Jag har det toppen.
 
Jag har en alldeles orörd helg framför mig med nästan inget
inplanerat. Det ska bli så skönt, bara slappa och ta det lugnt.
 
Vår katt Moa får agera modell, hon symboliserar verkligen det
här med att njuta av livet och att bara ta dagarna som de kommer.
Något som man kan känna periodvis att man borde bli bättre på.
Ibland får man faktiskt bara göra "ingenting" och allting är ändå okey.
 
 
 
 
Hennes största ansträngning verkar vara att tvätta sig.
Goa fina lilla katt.
 
Njut nu riktigt mycket av denna härliga helg.
 
Kramar
 
 
 
 
Moa
katt som tvättar sig katten Moa njuta av livet söt katt
14 kommentarer
Johanna Utterberg

Vad skönt med en oplanerad helg framför dig! :) Trevlig helg önskar jag! Kram

Svar: Tack detsamma
Maria Thuresson

NICOLE

Åh vad skönt det låter! :)

Svar: Super härligt
Maria Thuresson

jessy

Vilken goseplutt!

Svar: Yes
Maria Thuresson

Netti Starby

Vad härligt och så himla fin kisse :-D Kramis

Svar: Ja, hon e go
Maria Thuresson

Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så fin misse, ska bli katt i mitt nästa liv;)

Svar: Härligt
Maria Thuresson

Petra

Låter supermysigt ⭐viktigt att bara få vara i bland ,kram

Svar: Ja, visst är det så
Maria Thuresson

Ida

Mycket härligt inlägg, ibland önskar jag verkligen att man hade en katts mentalitet. OCH vilken tjusig katt du har :)

Svar: Ja, visst verkar det skönt.
Maria Thuresson

ullie

ja jag ser 4 st plus ett barn här i soffan hos mej så slappt är det här just nu he he
Härligt med ledig helg säger ja så skönt det ska bli
ha en fin lördag nu då kramar

Svar: Nä, ibland går det ju inte att ta det lugnt Jag kommer inte in på den sida mer?
Maria Thuresson

Carro

Så söt och härligt med en lugn helg :)

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

Alice

Skönt med en oplanerad helg, min är också faktiskt ganska oplanerad! Och håller med om att det är okej att bara stanna upp och bara vara. :) Kram.

Svar: Håller med digKram
Maria Thuresson

starsinlife.blogg.se

Åhh så söt!! Låter som en skön helg, tkr det alltid är så mkt inplanerat. Vad fina de gröna tonerna var. Kram

Svar: Tack snälla
Maria Thuresson

Natalie Honkonen

Vilken sötis! Låter skönt att bra ta det lugnt!:D Kramar

Svar: Ja, ibland är det väldigt skönt
Maria Thuresson

Tilda Barkselius

Åh vilken mysig bild!

Svar: Tack snälla
Maria Thuresson

Eleonora Adriana ♥

Söt! :)

Svar: Ja, visst e hon
Maria Thuresson