Grönt är skönt

 
 
Hej på er därute!
Som jag sagt tidigare har jag ju lite vår längtan men tyvärr vill naturen på
fel håll. Vi fick ju snö här nere igår, så det var ju inte riktigt vad jag önskade mig. 
Men jag ger inte upp utan försöker skapa lite vårstämmning inomhus i stället.
.
Nya fina gröna kuddfodral har jag köpt på HM home.
Jag älskar den gröna lite dimmiga färgen och den ju så
himla fin till grått oxå. Sen har vi hängt tillbaks vår tavla från
Danka Jaworska. En jättefin oljemålning som vi hade i vårt
gamla hus men som varit nerpackad en längre tid. Det var
faktiskt just den tavlan som fick bestämma den gröna 
färgen på vår ytterdörr.
 
 
 
 
Och sist en lite grön keramikvas som jag köpt på loppis.
Enkel men så fin, bara som den är eller med en liten
kvist i från trädgården.
 
Så med detta önskar jag er en super
härlig Torsdagkväll.
 
Kramar
 
Danka Jaworska gröna kuddfodral grönvas kinfolk oljemålning
10 kommentarer
Bella

Så fint inrett!

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Carro

Så fint ni har det :)

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

jessy

Fint! Gröna växter gör så himla mycket :D

Svar: Ja, verkligenKram
Maria Thuresson

Netti Starby

Åh vad fint och jag försöker att också få lite vår i mitt hem :-D Kramis

Svar: Ja visst behöver man det nuKram
Maria Thuresson

Tilda Barkselius

Åh så snyggt!

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Natalie Honkonen

Jättefint, älskar färgtemat!

Svar: Åh, tack snällaKram
Maria Thuresson

Eleonora Adriana ♥

Fint, hoppas du får en bra helg :)

Svar: Tackar, detsammaKram
Maria Thuresson

AngelicasVärld

Men sååå vackert!!

Önskar dig en fantastisk fredag!

Svar: Tack snälla Angelica...detsamma till digKram
Maria Thuresson

Petra

Så fint ni har det hemma , ja nu längtar man till våren och ljuset kram

Svar: Ja, verkligenKram
Maria Thuresson

Mirre - Sweetwords

Så fint med pastellgrönt

Svar: Ja, en fin färg
Maria Thuresson