En liten favorit

 
 
bild ellos
Hej på er därute, denna härliga Måndag.
Hoppas ni hade en riktigt mysig helg med allt 
vad det innebär. Jag hade det jättebra, precis så 
där lugnt och skönt som jag längtade efter.
 
Idag vill jag tipsa om en av mina favoriter när det gäller
att hitta heminredning till bra priser men som ändå är 
i framkant vad gäller trender Inom just inredning.
Så ett stor eloge vill jag ge till Ellos, just för att de
verkligen kan sin sak.
 
 
bild ellos
bild ellos
 
Både fina mattor, belysning och möbler.
Gå gärna in och titta på deras hemsida för
mer inspiration.
 
Kramar
 
11 kommentarer
Tilda Barkselius

Så så så snyggt!

Svar: Tackar
Maria Thuresson

Netti Starby

Ellos har verkligen mycket fint! :-D Kramis

Svar: Ja, håller med
Maria Thuresson

jessy

Så grymt fint!

Svar: Yes
Maria Thuresson

Marie

Läckert =D

Svar: Yes
Maria Thuresson

ullie

ja men det är bra tips har faktiskt kollat där många gånger nu det senaste fina saker

ha en fin alla <3 dag kram

Svar: Mmm vekligen
Maria Thuresson

Carro

Härlig inspo :)

Svar: Tackar
Maria Thuresson

Johanna Utterberg

Ellos har verkligen så mycket fint! :)

Svar: Yas
Maria Thuresson

NICOLE

Så bra tips :)

Svar: Tack
Maria Thuresson

MALIN

Ellos har massvis med fina grejer! Kram

Svar: Yes
Maria Thuresson

Alice

Bra tips, och riktigt snygg inredning! ^^

Svar: Tackat
Maria Thuresson

starsinlife.blogg.se

Så snyggt! Har skickat efter endel fr Ellos, både matta lampa mm. Kram

Svar: Jag med, mycket snyggt
Maria Thuresson