Aj

 
 
 
 
Hej på er finingar!
Allt väl med er idag hoppas jag.
 
Igår blev det mest fix inomhus
för min del. Jag fick ju min favvo
lampa levererad för en tid sedan.
Jag har velat ha den i flera år men
inte kommit till skott, så nu känns det
extra bra när den fått en plats hemma
hos oss. Eller egentligen två platser
eftersom jag har en på
övervåningen också.
Efter lång väntan känner jag mig
verkligen jätte nöjd. Den är klassisk
och stilren, inget jag tröttnar på
i första taget.
 
 
 
 
 
 
Det är ju AJ- golvlampan från
Arne Jacobsen som jag
menar.
 
Och nu önskar jag er
en super Torsdagkväll.
 
Kramar
 
aj golvlampa storarum med högt i tak svart brickbord vit AJ golvlampa
35 kommentarer
Veronica Wallgren

Åh vad fint ni har det :)

Svar: Tack fina du.Kram
Maria Thuresson

jessy

men guuuud så fint!

Svar: Tack snälla du.Kram
Maria Thuresson

Christine & Paris

Men åh så fint ni har hemma. Ser verkligen mysigt ut. Gillar stilen massor :)

Svar: Åh, tack så glad jag blir.Kram
Maria Thuresson

linah

fint! <3

Svar: TackatKram
Maria Thuresson

Ghugge

Snyggt som tusan har du i ditt hem!
Bara att gratulera er över den fina nya lampan💐
Kram

Svar: Åh, tack snälla GhuggeKram
Maria Thuresson

Netti Starby

Vad fin golvlampan är! Kram

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

corneliaeriksson.blogg.se

Så himla mysigt ni har det!!

Svar: Tack snälla CorneliaKram
Maria Thuresson

Sanna

Åh va fint ni har det hemma :D

Svar: Tack fina duKram
Maria Thuresson

Days by Johanna

Så fint du har det hemma, lampan i taket är med läcker.

Gött när man kommer tillskott och köper saker man velat ha länge

hihi ja det är jätte bra och ha en händig man :)

Svar: Tack snälla....javisst är det så.Kram
Maria Thuresson

Camilla

Åh så fin lampan är! Ha det gott! Kram Camilla

Svar: Ja, jag älskar den..tackarKram
Maria Thuresson

Beatrice

Men oj så fint du bor, jätte mysigt! Kram :)

Svar: Å, tack snällaKram
Maria Thuresson

ullie

ja jätte fin .
så mysigt som dej som alltid
hoppas allt är bra hos dej . här är rätt ok kramar

Svar: Tack snälla Ullie....allt är bra hos mig. Trevlig fredag till dig.Kram
Maria Thuresson

Elsa

Åh vad fint! :)

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

MALIN

Ni har det såååå fint och mysigt! Kram

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Mirre

vart jättefint

Svar: TackKram
Maria Thuresson

Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

snyggt!

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

Sussi

Men gud så fint du har hemma :)

Kram

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

starsinlife.blogg.se

Åhh vad snyggt! Gillar allt hos dej:) fina bilder du tar även i skymning, tkr det är svårt att få fina bilder på kvällen. Ha en supermysig Fredag ♡ kram

Svar: Åh. Tack snälla.....mysig vecka till dig.Kram
Maria Thuresson

Natalie Salazar

behöver väl inte skriva igen att jag älskar din inredning? :)
fråga vart har du köpt dem där hornen?

Svar: Tackar...hornen är från min mans farfar....som han skjutit.Kram
Maria Thuresson

VERONICA - fashionblog

Underbara bilder!!! :) Såååå fina!

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Emma Engström - Skönhetsbloggare

Såå mysigt! :D Kram

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

sara

Så mysigt och fint ni har det! Hoppas ni får en fin fredag, KRAM!

Svar: Tackar...mysig vecka till digKram
Maria Thuresson

Isabella Huynh

åh vad fint!

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

freja, trelleborgs största blogg

vad mysiga bilder =)

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Sannal

så fint!

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

mammatillmirakel.blogg.se

Oj vad fint ni har det hemma :)

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

ISABELLA

åh jättefin lampa!!

Svar: TackatKram
Maria Thuresson

Petra

Så himla fint ni har och lampan är så snygg men inge snyggt pris :) kram

Svar: Tack, nä, det är ju sant.Kram
Maria Thuresson

Cissi

Å vad fint ni har det! Trevlig helg

Svar: Tackar...trevlig vecka till dig.Kram
Maria Thuresson

Carina Marianne Holst

Ni har det ju sá himla fint och mysigt hemma :) Kram!

Svar: Tack snälla CarinaKram
Maria Thuresson

coffeeandcupcake.blogg.se

Åh så fint :)

Svar: TackatKram
Maria Thuresson

Susanna

Åh vad jag tycker om ert vardagsrum, så himla fint. Taklampan blev jag kär så snygg, även golvlampan tycker det är snyggt med stilrent, annars lessnar jag om det blir för mycket..

Kram

Svar: Tack snälla...håller verkligen med dig.äkram
Maria Thuresson

christin

Åhh vad kul! Belysning är A & O säger jag som jobbat med belysning i några år & desto roligare när det dessutom är lite design bakom det. Är själv på jakt efter en ny armatur att ha över matbordet... vet exakt vad jag vill ha men hittar ingen bra ändå. Sen måste jag ju också påpeka hur mysigt o fint ni har det! kramar

Svar: Tack snälla...ja, belysningen är verkligen viktig.Kram
Maria Thuresson

Felicia - Everyday / Fashion / Modeling

Så himla fint:)

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Oliwia

Så fint vardagsrum!

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson