vinter i trädgården

 
 
Hejsan på er !
Hoppas ni har det riktigt
bra denna underbara Torsdag.
 
Vilket väder vi har idag.
Det finaste vintervädret man
kan tänka sig. Alldeles vindstilla
blå himmel och en stor härlig sol.
 
Så idag blir det lite vinterbilder från delar
av vår trädgården. Det känns lite svårt att
förstå hur grönt allt är på sommaren,
 nu när allt är alldeles vitt.
Men så himla fint.
 
 
 
 

Med detta önskar
jag er en super
Torsdagkväll.
 
Kramar
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
vintebilder från trädgården vinterträdgård
31 kommentarer
Ghugge

Härliga vinterbilder! Kram

Svar: Tack så jätte mycketKram
Maria Thuresson

Elena

Åh, va fint det såg ut! :)

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Jessica Högberg

Verkligen vackert, kan tänka mej att sommaren inte är tokig heller men som sagt helt annorlunda=)

Svar: Ja visst är det såKram
Maria Thuresson

Sophie

vilka härliga bilder :)

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Birgitta Jacobsson

Vad fint du har i trädgården och kan tänka mig att det är ännu finare på sommaren. Ja nu är det riktig vinter, men det är härligt med snö. Kram ☺

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Svar: Allt är bra...själv?
Maria Thuresson

Netti Starby

Åh vad fint det är och jag missade solen idag eftersom jag jobbar! Kram

Svar: Vi får hoppas på mer sol så du oxå kan njuta av denKram
Maria Thuresson

Yohanna af Skovde

Vilka grymma bilder!

Svar: Tack så mycketKram
Maria Thuresson

Mirre

Så fin utsikt ni har och fin trädgård

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Petra Olsson

Så fina vinterbilder och härligt med sol det behöver man extra denna årstid:) kramar

Svar: Ja verkligenKram
Maria Thuresson

alexaaaa.blogg.se

tack! älskar den!

caroline

men sååå mysigt, gud vad jag saknar snön här på andra sidan jorden!

Svar: Ja, det kan jag förståKram
Maria Thuresson

TantGlad

Vackert vackert och eleegant.

Men visst längtar man till sommaren då man får pyssla i sin gröna trädgård åxo.

Fredagskram till dig.

Svar: Tackar....ja jag längtar också verkligen till sommaren o trädgårdsfix.Kram
Maria Thuresson

Ann-Sofie

Ja det är verkligen vackert ute nu, lika vackert som jag tycker att det är på sommaren med allt det gröna lika vackert är det en gnistrande kall och solig vinterdag!
Krsm

Svar: Ja, så santKram
Maria Thuresson

Eva`s blogg

jätte vacker trädgård ni har o det är såå vackert med all snö..hoppas du får en härlig fredag kram

Svar: Tackar , härlig måndag till dig.Kram
Maria Thuresson

Helen

Vilka fina vinterbilder:)) ja igår var så fantastiskt fint väder med sol och klarblå himmel även här i Blekinge. Ångrar att jag inte fotade mer ute igår... Så fint ni har i trädgården. Jag älskar oxå att dona och fixa i trädgården. Ha en mysig Fredag! kram

Svar: Tack snälla , ja trädgårdsfix är så mysigt.Kram
Maria Thuresson

christin

Underbara bilder! Fin trädgård :o)

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

Isabella Huynh

fina bilder!

Svar: TackatKram
Maria Thuresson

Linda

Mysigt! Själv lade jag upp snöaktiviteter nyss;)

Svar: HärligtKram
Maria Thuresson

Sara

Jätte fina bilder och trädgården e verkligen magisk!

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Amanda Jona [SPONTAN]

Wow så vackert!

Svar: Tack snälla duKram
Maria Thuresson

Sofi

Så fint du verkar bo!

Svar: Åh tackKram
Maria Thuresson

coffeeandcupcake.blogg.se

Åh så härliga bilder ^^

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Sofia

men gud va mysigt!

Svar: Tack areKram
Maria Thuresson

johanna

superfina bilder!

Svar: Tack snallaKram
Maria Thuresson

corneliaeriksson.blogg.se

Så fint! Jag älskar verkligen vintern, det är så vackert :)

Svar: Ja diet ar detKram
Maria Thuresson

Johan

Det är så fint när vintern visar sig från sin bästa sida sådär :)

SV: Tack! Jag hoppas på mer payback för allt mitt slit framöver... :)

Kram

Svar: Ja very liven.Kram
Maria Thuresson

Jenny Karlsson

Åh så fina bilder :)

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

Josefin

Så fint. Älskar putsad fasad!

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Anna Söndergaard

My goodness! Är så tacksam för att du kommenterade i min blogg, annars hade jag inte klickat mig in på din! Vilken trädgårdsinspiration! Fortsätt! Var köpte du eran avenbokshäck? Är du nöjd?

Svar: Åh tack snälla, så glad jag blir.Vi köpte häcken på Lödde Plantskola och är jätte nöjda. Nu på vintern ser den ju tråkig ut eftersom den är så ung men den kommer ta sig. Vissa av plantorna gnaga kaninerna sönder första vintern eftersom det var så mycket snö och lite mat till dem
men de verkar också återhämta sig bra.
Kram på dig
Maria Thuresson

Anonym

Så vackert!
Klarar buxbomen att stå i kruka utan att ta skada?

Svar: Ja de har klarat det, vi har ju inte haft jätte lång och kall vinter detta året hos oss.Kram
Maria Thuresson