Onsdags tips

 
bild Entrancce Mäkleri, Jonas Berg
 
 
 
Hejsan på er!
Hoppas ni har det riktigt bra idag.
Jag har det toppen.
 
 
Tycker att den här lägenheten har så 
fin tavelvägg, både tuff och klassisk.
Lite extra kul att de faktiskt lyckats blanda
prints med akryl/oljemålning på ett alldeles
perfekt vis...ursnyggt tycker jag.
 
Så i samband med detta vill jag tipsa er 
om väldigt snygga och prisvärda prints
som Ellos har fått in bland sina nyheter.
 
 
 
 
 
 
bilder ellos
 
 
 
Tvåan och trean är så himla fina,
de skulle jag absolut kunna tänka mig
här hemma ... Ja. så kanske det blir.
 
 
Nu får ni ha en super
Onsdagkväll.
 
Kramar.
 
 
Ellos prints snygg tavelvägg
19 kommentarer
Natalie Salazar

tack fina du :)
ååh du med dina inredningar, som jag aldrig kan få nog av :)

Svar: Bra att du inte tröttnat
Kram
Maria Thuresson

Celine

Så himla fina tavlor!

Svar: Ja verkligenKram
Maria Thuresson

sara

2:an och 3:an är också mina favoriter, hade gärna haft dom här hemma! :)

Svar: Ja , jag medKram
Maria Thuresson

N

Superfint!

Svar: Håller medKram
Maria Thuresson

Hedda Rönnlund

Såå snyggt med tavlor! 3an var nog min favorit, superfin!

Svar: Ja visst är detKram
Maria Thuresson

Maja

Fina tips!!:)

Svar: Kul att du gilla detKram
Maria Thuresson

Ghugge

Tack för inspiration! Kram

Svar: Kul att du gilla detKram
Maria Thuresson

MALIN

Vilka fina tavlor :) Kram

Svar: Håller medKram
Maria Thuresson

Viktoria Eriksson

Åh, så fina!!! :)

Svar: Ja verkligenKram
Maria Thuresson

Sandra

Tack så mycket! :)

Åh, tvåan va ju superfin!

Svar: Ja så finKram
Maria Thuresson

Netti Starby

Vilka fina posters ellos har fått in! Kram

Svar: Ja verkligenKram
Maria Thuresson

Yohanna af Skovde

Men vilket underbart rum!!

Svar: Ja helt otroligtKram
Maria Thuresson

Mirre

Snygga prints

Svar: Håller medKram
Maria Thuresson

Josephine

Helt underbara prints!

Svar: Ja visst är detKram
Maria Thuresson

VERONICA - fashionblog

Gud så fina bilder!! :)

Svar: ja eller hurKram
Maria Thuresson

coffeeandcupcake.blogg.se

Så fina tavlor :)

Svar: ja visst är domKram
Maria Thuresson

linah

jättebra tips ju:D!

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Helen

ja Ellos har sååå mkt snyggt!! i inredningsväg, sdnygga prints! hoppas allt är bra med dej <3 kram!!

Svar: Allt är bara bra med mig...hoppas du också har det bra-Kram
Maria Thuresson

Sussi

Det är så fint att ha en tavelvägg så där. Tyvärr har jag ingen hel vägg att ha det på. Dom hela väggarna har vi fondväggar på så det räcker. Tycker det kanske blir lite mycket att ha både ock :)

Kram

Svar: ja det blir nog lite för mycketKram
Maria Thuresson