Frostigt

 
 
 
Hej på er!
Hoppas ni har det riktigt bra.
 
Jag har det bra och sportlovet var mysigt.
Vi åkte en dag till Vallåsen och åkte skidor.
Jätte härligt och över förväntan måste jag säga.
Det tråkiga var bara att Elina vägrade följa med,
hon ville hellre sova äver hos en kompis, jätte trist
tyckte vi men så är det väl i den åldern.
 
Så idag bjuder jag på lite vinterbilder från
vår trädgård i vintervila. Frostigt och fint,
alla växterna sover tom de små snödropparna
som annars brukar stå så rakryggade hade lagt
sig ner efter nattens kyla.
 
 
 
 
 
 
Hopp om vår !
 
Ha en riktigt mysig
Måndagkväll.
 
Kramar
 
gammal vattenpump grön vattenpump snödroppar
16 kommentarer
Zara

Otroligt fina bilder!

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Netti Starby

Oj vilka fina bilder! Kram

Svar: Tack snälla duKram
Maria Thuresson

MALIN

Wow - vad fint! Jag håller också tummarna för lite vår! Här är det minusgrader varannan dag... Kram

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Eva`s blogg

Ja så är det med ungdomarna dem väljer själv tyvärr, men va fint hus ni har & små snödroppar inget är mer vår feeling än det :) ha en toppen dag kram

Svar: Håller med dig och tackar.äkram
Maria Thuresson

Petra Olsson

Men ser jag snödroppar:) ja dessa tonåringar inte så roliga längre:) samma här hemma.kram

Svar: Ja ett riktigt vårtecken.Kram
Maria Thuresson

Sanna

Vilket vackert hus :)

Svar: Åh, tack snällaKram
Maria Thuresson

linah

åh va fint! <3

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

J E N N I F E R

fina bilder!

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Viktoria Eriksson

så fint! :)

Svar: Tackar snällaKram
Maria Thuresson

VERONICA - fashionblog

Ooooh, så vackert!! Superfint verkligen! :) Kramar!

Svar: Tack snälla du.Kram
Maria Thuresson

Days by Johanna

Så fint! :) Skulle vilja ha en sådan pump i trädgården, dock mest som dekoration :)

Ja det är säkert så det blir en vanesak om man gör det alltid :) Därför det är tråkigt för mig för jag så sällan gör det

Svar: Tack snälla....jag tycker oxå mycket om de där pumparna.Kram
Maria Thuresson

Susanna

Vad fint hus ni har tycker om den stilen, jag har sett en Skånelänga som jag vill köpa.. är och tittar på hus hela tiden i Skåne och hoppas på att jag kan flytta hem en dag.

Känner igen det där med äldsta sonen, inte så stort intresse för att hitta på saker med familjen.. Men man var nog lika själv, men det går över sen blir familjen viktig igen.

Kram

Svar: Tack snälla...åh Skånelängor är så fint, kul att du ska flytta hit.Ja, så är det ju och tur att det går över.
Kram
Maria Thuresson

jessy

härligt med lite vårtecken :D

Svar: Ja....VerkligenKram
Maria Thuresson

Josse

så fint!

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

Åh älskade snödroppar!

Svar: Ja de är så sötaKram
Maria Thuresson

Sigrid

Fina bilder! :)

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson