Betong kärlek

 
 
Hej på er!
Så var det mitt i veckan igen,
tiden går ju så himla snabbt.
 
Såg ni premiären på Parneviks igår?
Så himla bra program tycker jag.
Det är så mysigt att följa något på Tv,
speciellt nu på den mörka årstiden.
Och på Torsdag börjar ju den nya serien
Black Widows, den verkar jätte bra
så den ska jag absolut se.
 
 
 
 
 
Tänkte visa er min absoluta favorit
vad gäller ljusstakar. Designern är
Tove Adman och den är tillverkad
helt i betong. Så himla snygg,
stilren men ändå lite kvinnlig.
 
 
 
Njut nu av denna härliga
Onsdagkväll.
 
Kramar
 
 
betong ljusstake betong ljusstake från Tove Adman favorit ljusstake
16 kommentarer
Netti Starby

Åh vad snyggt och jag älskar inredningen! Kram

Svar: Åh, tack snälla , så glad jag blir.Kram
Maria Thuresson

Felicia - Everyday / Fashion / Modeling

Så fint:)

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Biggeros

Underbar form på ljusstakarna!!!

Svar: Ja visst är detKram
Maria Thuresson

coffeeandcupcake.blogg.se

Jag ska kolla på parneviks nu tänkte jag :)

Svar: Så kulKram
Maria Thuresson

Ghugge

Japp jag såg Parneviks! Rätt så bra..men jag har lite svårt att följa serier, missar ofta avsnitt..!
Betongljusstaken gillar jag. Kram

Svar: Ja ibland får man se dem i efterhand ( ganska ofta faktiskt )Kram
Maria Thuresson

Sandra

Jättefin!

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

Vilka fina bilder :D

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Joanna- 8 självmordsförsök senare- Livet med Asperger och Bipolär sjukdom

så snyggt

Svar: Tack så mycketKram
Maria Thuresson

A M

Så snyggt! Ja, veckorna bara flyger iväg nu!

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

MALIN

Betong är det nya, märker man. Jättesnyggt! Kram

Svar: Ja betong är snyggt.Kram
Maria Thuresson

| Julia Jansson |

åh så snyggt!

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Yohanna af Skovde

Har faktiskt aldrig sett Parneviks! Fina bilder!

Svar: Oh, du måste du göra det....tackarKram
Maria Thuresson

Ann-Sofie

Älskar Parneviks! Så mysigt program.
Jättefin ljusstake, är på jakt efter en grov och lite högre att ha i mitt ena fönster.

Ha en go torsdag, kram

Svar: Tack detsamma till dig.Kram
Maria Thuresson

Mirre

Tycker också Parneviks är mysigt =D

Svar: Ja Kram
Maria Thuresson

corneliaeriksson.blogg.se

Så fint ni har det! Många fina detaljer :)

Svar: Tack snälla Cornelia.Kram
Maria Thuresson

Sussi

Riktigt snygg ljusstake!

Svar: Ja, den är så finKram
Maria Thuresson