Vackra Magnolia

 
 
 
Hej på er finingar!
Hoppas ni har det riktigt bra denna
härliga Söndag och hoppas ni haft
en alldeles fantastisk helg.
 
Jag har det jättebra. Jag har tillbringat helgen
dels med att träffa vänner och ses för en fika
men även lite fix med hus och trädgård har hunnits med.
Så det har varit en jättemysig helg.
 
 
 
 
Jag fick den vackra Magnolia kvisten av min kära granne
förra helgen och denna helgen har jag verkligen kunnat
njuta av den vackra blommningen, synd bara att den
blommar över så fort. Men vacker är den....
 
 
 
 
Ha en fortsatt bra
Söndagkväll.
 
Kramar
 
 
 
magnolia kvist
13 kommentarer
Netti Starby

Åh vad fint :-D Kram

Svar: Tack snälla.Kram
Maria Thuresson

Marie

Så fint =D

Svar: Tackar.Kram
Maria Thuresson

ullie

Den enda som blommor innan bladen kommer =)
underbara magnolia .. min är bara så vit inte rosa som din . ifall du kanske såg ja har en på köksbordet =) inte lätt o se

fin start på veckan kram

Svar: Ja, de är så himla fina...fin start till dig med.Kram
Maria Thuresson

ajlimullersandvik.blogg.se

Det låter ju härligt med fika och vänner, jag ska banne mig också skaffa vänner :)

sv: Jo, mat är lovely. Har du någon favoriträtt?

Svar: Köttfärsfyllning paprika med tomatsås och potatismos...mims.Kram
Maria Thuresson

Hanna Karlsson

Magnolia är ju så vackert!

Svar: Ja, verkligen.Kram
Maria Thuresson

Tuva Björnwall

åh vad fint!!

Svar: TackatKram
Maria Thuresson

Camilla

Magnolian är verkligen vacker när den blommar! Får jag fråga vart du har köpt tavlan som är en karta över Malmö? Kram Camilla

Svar: Ja, visst är den. Tavlan har jag beställt Madde Design på nätet.
Kram
Maria Thuresson

sara

Lät som en härlig helg! Och vilken fin kvist! Ha en fin måndag :) KRAM!

Svar: Tackar.Kram
Maria Thuresson

Sanna

Åh så vackert, vart är den fina vasen ifrån?

Svar: Tackar, vasen är från Hemtex.Kram
Maria Thuresson

Sussi

Jag skulle vilja ha en magnolia i trädgården. Dom blommar så himla fint. Vacker vas. Kram

Svar: Ja, visst gör den...tackar.Kram
Maria Thuresson

starsinlife.blogg.se

Jag har oxå plockat in magnolia,finaste vårblommor. Så fint hos dej, låter som din helg varit toppen :) kram

Svar: Tack snälla...ja, det var en mysig helg.Kram
Maria Thuresson

Days by Johanna

Så fina! Älskar den där vasen med :)

Ja jag blev skit rädd.

Svar: TackatKram
Maria Thuresson

corneliaeriksson.blogg.se

Så himla fint!

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson