utmaning

 
 
 
 
Hej på er!
Hoppas ni har det riktigt bra idag.
 
 
Jag fick en trevlig utmaning( att
svara på några frågor) av
min kära bloggvän Helene. Hon driver
bloggen www.starsinlife.se. Om ni inte
redan besökt hennes blogg så måste ni göra det
omgående. Hon har världens bästa recept och
en väldigt inspirerande blogg.
 
Här kommer i alla fall frågorna och
mina svar......
 
 
 
 
 
1. Vilken är din favoritglass?
 
-Här måste jag nog svara GB Sandwich eller Piggelin (fast den är lite för liten).
Sitter jag hemma och myser i TV soffan är det GBs, Big Pack med ischoklad smak, mums..
 
2. Vad skulle du göra om du vann en miljon även om du lever i din drömvärld?
 
-Håller med Helen om att resa är något av det bästa som finns så det skulle jag absolut göra.
Både USA, Thailand och Sydafrika står högt upp på önskelistan.
Jag skulle även börja någon spännande kurs i målning eller någon annan skapande verksamhet.
 
 
 
 
3. Vilken är bästa Tv serien?
 
-Just nu är det Springfloden utan tvekan. Tidigare älskade jag 30 grader i februari, Gåsmamman och Bron.
 
4. Hur hanterar du en situation ibland massa folk som du inte känner då det förväntas att vara social?
Fester mm?
 
- Brukar mingla runt och snacka lite, finns nästan alltid någon som man stannar vid och upptäcker att man
har mycket gemensamt.
 
5. Vad är du mest nöjd med dej själv?
 
-Att jag är en ödmjuk person som absolut vill alla människor gott.
Att jag vågar vara mig själv och lyssnar innåt. Vågar prova det som jag lockas av.
 
6. Hur länge har du och din man varit ett par?
 
- Vi har varit ett par sedan jag var 25 år.
 
7. Vilken är den bästa programmeraren på TV?
 
-Vet faktiskt inte...har ingen favorit.
 
8. Har du pratat med någon kändis, och i vilket sammanhang?
 
- Martin Timell. stötte jag på när jag var ute och festade för hundra år sedan. Jag
stod mest och svamlade om hur bra hans program var, precis som han inte hade hört det förr...
 
9.Vilken är den roligaste sporten att utföra eller se på.
 
Jag tittar inte på sport, tycker det är supertist men jag löptränar gärna om det räknas.
 
 
Jag skickar vidare utmaningen till:
 
Vickons.blogg.se
Jennifers.nu-Ännu en be...
Stellaefoto.blogg.se
Natalie Salazar
 
Hoppas ni vill vara med?
 
 
Ha en super
onsdagkväll.
 
 
Kramar
 
 
 
 
 
 
 
 
Matka Canyon Skopje Makedonien
14 kommentarer
Netti Starby

Kul att läsa dina svar! Kram

Svar: TackatKram
Maria Thuresson

Beatrice

Roligt inlägg :)

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

corneliaeriksson.blogg.se

Rolig lista! Jag vill också ut och resa...

Svar: Ja, det vill man konstigt nog alltid...hm.Kram
Maria Thuresson

Kattis

Roligt att läsa dina svar och självklart antar jag utmaningen...kommer ett inlägg med mina svar lite senare i veckan!:D

Kram

Svar: Ska bli spännande.Kram
Maria Thuresson

Louise

Så kul att läsa!

Svar: TackatKram
Maria Thuresson

Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

Åh, tack för utmaningen :) ska försöka göra den till helgen

Svar: Ska bli kul att läsa.Kram
Maria Thuresson

Sussi

Rolig läsning :)
Kram

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

ullie

massa kul o läsa .. o jo då ja besöker henne me hi hi vi är nog gågra här som går "sin runda" för man ser andras namn hos de som kikar in hos mej hi hi så bra

fin torsdag till dej kram

Svar: Ja, jag har sett det.Kram på dig
Maria Thuresson

linah

vilket roligt inlägg:D!

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

starsinlife.blogg.se

Vad roligt att du svarade, vad mycket vi har gemensamt :) vad kul! Ha en superskön dag Maria. Kram

Svar: Kul att di gillade det...ja, jag tyckte oxå vi hade mkt gemensamt.äkram
Maria Thuresson

Michelle

Kul att få veta lite mer om dig! :)

Svar: Kram
Maria Thuresson

Tuva Björnwall

kul att läsa!! :D

Svar: Kram
Maria Thuresson

starsinlife.blogg.se

Vad kul att du gjorde utmaningen, tycker vi hade mkt gemensamt. Kram

Natalie

heej åh typiskt nu såg jag utmaningen :(
men kul att du skrev ner mig :)
allt bra hos dig?

Svar: Allt är bara bra här.Kram
Maria Thuresson