Njutning

 
 
 
Hej på er där ute!
Hoppas ni har det riktigt bra
denna härliga Torsdag.
 
Jag har det toppen.
Igår var jag iväg och hälsade på
en kompis Glumslöv. Hon är ju
keramiker så för första gången i mitt
liv provade jag att dreja, riktigt kul
var det. Sen tog vi en promenad i
det härliga landskapet ner till Örenäs slott,
vi hade bokat lunch där. Så med denna
fantastiska utsikt njöt jag av en
super lunch med helt fantastiskt sällskap.
En alldeles perfekt onsdag.
 
 
 
 
Tänk en vacker sommardag
att sitta på denna vackra terass.
 
 
 
 
En fortsatt härlig
Torsdagkväll till er.
 
Kramar
 
 
örenäs slott
25 kommentarer
Sanna

Åhh har också alltid velat testa o dreja :)

Svar: Gör det....Kram
Maria Thuresson

sara

Men vad mysigt det lät! :) Hoppas du får en mysig kväll också! KRAM!

Svar: Tack detsamma till dig.Kram
Maria Thuresson

Netti Starby

Vad roligt och jag vill också dreja! Kram

Svar: Det var jättekul.Kram
Maria Thuresson

Frida

Vilka fina bilder :)

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

Louise

Så mysigt det lät! :)

Svar: Jätte mysigt.Kram
Maria Thuresson

Tuva Björnwall

så fint!! :D

Svar: JaKram
Maria Thuresson

linah

fint! <3

Svar: YesKram
Maria Thuresson

Kamilla

Men vad kul att få dreja. Jag vill också prova på...

Härligt plats att promenera på vid slott och allt.
Stolarna var riktigt snygga med vad jag ser hjärtan på ryggstödet.

Ha en fin kväll.
Kram Kamilla

Svar: Det var jättekul.Kram
Maria Thuresson

ullie

oj det är jätte kul o dreja
va fint det va

önskar en jätte fin fredag kram

Svar: Ja, verkligen...detsamma till dig.Kram
Maria Thuresson

Susanna

Vilka vackra bilder, saknar... vad kul att du fick prova på och dreja och visst är det kul? Det är något jag saknar med Skåne det finns så mycket att se och uppleva. På Österlen så är det bara att åka mitt ute och helt plötsligt är det en butik med keramik eller konst och café....

Kram

Svar: Så mysigt, förstår att du saknar det.Kram
Maria Thuresson

Tilda

h vad mysigt! :)

Svar: YesKram
Maria Thuresson

Lilla My

Lät som en perfekt dag, med andra ord! :)

Svar: Helt perfektKram
Maria Thuresson

Pernilla Björsell

Vilken härlig utsikt! Fina bilder 👌

Svar: Ja verkligenKram
Maria Thuresson

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så härligt! :)

Svar: Håller med.Kram
Maria Thuresson

Mirre

Så härligt och underbart med fredag =D

Svar: Ja. VerkligenN,
Kram
Maria Thuresson

Natalie Salazar

ser riktigt härligt ut det där :)

Svar: Ja, det var det.Kram
Maria Thuresson

starsinlife.blogg.se

Åhh vad mysigt det ser ut! Jag provade att dreja när jag var yngre, kul:)) ha en mysig fredag & helg. Kram kram

Svar: Dreja var jättekul...hoppas din helg var super.Kram
Maria Thuresson

Sussi

Det var många år sen jag drejade sist men jag kommer ihåg att jag tyckte det vara kul..

Sv. vi har inte behandlat altanen än, vi la den ny förra sommaren så vi tänkte behandla den första gången nu när vi har semester.
Kram

Svar: Okey...den är jättefin i alla fall.Kram
Maria Thuresson

Kattis

Ser riktigt härligt ut måste jag säga!:) hur gick det att dreja då, blev det nån kruka eller så?:)

Svar: Det blev en liten skål, lite sne men annars fin.Ska visa den när jag fått hem den.
Kram
Maria Thuresson

Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

va fint det ser ut!

Svar: YesKram
Maria Thuresson

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Mysigt att äta lunch med den utsikten :D

Svar: YesKram
Maria Thuresson

Viktoria Eriksson

så fint, vacker utsikt! :)

Svar: Mm,Verkligen
Kram
Maria Thuresson

Beatrice

Låter supermysigt! Vacker utsikt med! :)

Svar: Ja, så mysigt.Kram
Maria Thuresson

linah

fint!

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

Veronica Möller

Så fin utsikt! :)

Svar: Ja, verkligen.Kram
Maria Thuresson