Var ska man börja?

 

Hej på er!
Nu är det en sån där riktigt härlig fredag igen....love it!
Hoppas ni har det riktigt bra, förresten.
 
Jag håller ju på att klura lite angående mina tavlor
som blivit stående på skänken. 
Visserligen är det snyggt att ha dom så men
tanken var ju att de skulle upp på väggen. 
 
Om sanningen ska fram så svider det  lite att borra i väggen
eftersom det inte finns ett enda märke än....så mesig man är,
det är ju bara en vägg......hm.
 
 
 
På vilken höjd ska man börja när man har högt i tak?
Det är väl mitt största problem men 
har jag bara startat med den första så tror jag att det ger sig lite själv.
 
Eller vad tror ni om det hela ?
 
 
 
 
 

I alla fall vill jag med denna tjusiga höstbukett
önskar en riktigt mysig Fredagkväll.
 
Kram på er.
 
 
helmut newton fotoprint höstbukett monstrea blomma i kruka silverfärgad älg
32 kommentarer
linda

va roligt att du tycker det! :)
ha en bra helg! :)

Svar: Trevlig söndag till digKran
Maria Thuresson

Matilda

Såå fint du har det!

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

MALIN

Ni har det så himla fint! Perfekta inredningen för en lägenhet! Kram

Svar: Tack så mycketKram
Maria Thuresson

Helen

detsamma, och trevlig helg, Så fint och mysigt ni har.

Svar: Tack så mycket...detsamma till digKram
Maria Thuresson

http:// jenlen.blogg.se

Men sånt fint rum och så underbart att ha så högt i tak 😍 min dröm. Hoppas du har en fin fredag

Svar: Tack så väldans..snälla duKram
Maria Thuresson

Kristin/onlyfemale

Jag håller med dig, tar emot att spika i väggarna. Så svårt med tavlor ovh höjden.. Så jag har tyvärr inga bra tips;)

Men du har ju verkligen det såå fint. Du bjuder på så fina och inspirerande bilder.

Kram

Svar: Åh, tack så jätte mycket..så glad jag blir.Kram
Maria Thuresson

Sandra

Den var fin när den stod så lutad. Kan du inte skaffa en till tavla att sätta upp och ha den andra kvar ståendes.

Svar: Ja det var oxå ett smart alternativ, tack så mycket.Kram
Maria Thuresson

Isabella

åh så fint ni har det!

Svar: Tack snälla duKram
Maria Thuresson

Amanda Engberg

Åh så fin inredning! :)

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Hem ljuva hem

Vilken fin inredning ser verkligen mysigt och stilrent ut. Jag hade nog inte satt tavlorna så högt upp utan bara en liten bit ovanför skänken i en samlad trupp. Smart att lägga ut dem på golvet först och testa sig fram. jag gillar inte heller att borra i nya fina orörda väggar. Kraaam Pia

Svar: Tack snälla Pia för dina fina tips och komplimang.Kram på dig
Maria Thuresson

Jessica Eriksson

Hej där!

Vilken fin blogg du har. Kolla gärna in min blogg där jag skriver om allt möjligt tex hur det är att vara nyinflyttad i Stockholm där jag jagar mina drömmar!

Hoppas du får en fortsatt bra dag!

Svar: Tack snälla...ja jag kollar gärna in din blogg,Kram
Maria Thuresson

Eva`s blogg

Ja jag tycker det är snyggt men om du gärna vill ha dom på väggen kan man ju sätta en tavellist att ställa dom alla på :) men det är snyggt som du har det tycker jag :) skön lördag till dig kram

Svar: Ja tavellist är smart...tack så mycket.Kram på dig
Maria Thuresson

Cissi

Min man är likadan, medan jag är mer "äh, det är bara en vägg", när det gäller att sätta upp tavlor ;) Men är väldigt snyggt när de står och det är ju lättare att byta motiv och sånt då.. Kanske en tavlelist om du är osäker?

Svar: Tackar...ja en tavellist är oxå snyggtKram
Maria Thuresson

Släpp taget. följ flödet

Ni har det ju så otroligt fint!!
Jag tyckte det var snyggt att ha dom ståendes jag! :) Kram

Svar: Tack snälla du.Kram
Maria Thuresson

linah

jättefint!:D

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

Sandra

Jag tycker det ser bra ut där dom står. Men förstår att du vill ha upp dom, tror det kommer göra stor skillnad!

Svar: Tack snälla, jag tror oxå detKram
Maria Thuresson

Erica

Vad fint du har det! :)

Svar: Tack snälla duKram
Maria Thuresson

vjosaa.blogg.se

Fint ni har det=) Känner också som du, jag vill helst inte göra hål i väggarna(bor i hyreslgh) när det är nytapeserat.. hahah!! Jag tycker det ser väldigt snyggt ut att ha dem stående på byrån också =) Kram

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

ISA

alltså.. jag vågar inte svara på nån fråga ang inredning. Men jag kan konstatera att herrrejäääävlar vilket hem <3<3

Svar: Oh tack så jätte mycket.Kram
Maria Thuresson

Annorlunda

Mitt namn är Mia, och jag är född 1970, bor i ett hus på landet tillsammans med min man, våra barn, våra hundar m.m. Jag driver en blogg om psykisk ohälsa.
Min blogg skiljer sig från andra bloggar inom ämnet genom att jag på ett öppet och ärligt sätt berättar om psykiska svårigheter utan att läsningen blir allt för tung och ledsam.
Vill gärna blogga om det här!
Jag med Aspergers syndrom, Autism, utvecklingstöning osv.
Jag har kämpat med mitt dåliga mående i hela livet och kommer förmodligen tampas med det så länge jag lever. Men i dag hanterar jag det på ett bättre sätt än jag någonsin gjort tidigare.
Tyvärr tar inte mina motgångar slut där. Utan 2003 dog min mamma.
Mammas död kom väldigt plötsligt och helt utan förvarning vilket försatte hela vår familj i chock och sorg som är väldigt svår att hantera. Jag har fortsatt att kämpa på så gått det går. Jag har svackor som kommer och går i bland mer och i bland mindre.
Men jag kämpar fortfarande på. För jag har trots allt detta fortfarande livskraft kvar. Jag tänker inte ge upp!
Jag försöker hålla en trivsam och positiv ton i livet trots att det är svårt.
Men jag har mina guldkorn i min familj, mina hundar och mina intressen m.m.
Bloggen handlar ju främst om mig och vad som händer i mitt liv, både positivt och negativt. Jag är alltid öppen och ärlig i bloggen.
Jag skulle aldrig medvetet skriva någonting för att skada någon!
Jag tjänar inte heller pengar på min blogg så allt ni läser är mina personliga åsikter.
I min blogg skriver jag också mycket om attityder gentemot psykisk ohälsa och jag bloggar om psykiska olikheter för att minska tabun och sprida vetskapen om hur det är att leva med psykisk ohälsa.
Jag vill att skammen som ligger i att vara psykiskt sjuk ska försvinna och det samma gäller alla fördomar som finns kring psykiska olikheter.
För kontakt:
// [email protected]

Svar: Kul att du börjar blogga och skriver om ditt..Kram
Maria Thuresson

angelicasvarld.blogg.se

Hahah - sååå vad jag känner igen mig!! Det där med att göra hål i väggarna - en sån pärs när man gjort fint å nytt!

Svar: Ja visst är det...knäppt egentligen hahaKram
Maria Thuresson

Johanna Davidsson

Vad fint du har!

Svar: Tack snälla duKram
Maria Thuresson

EmmaJ

Svar; Åh, jag har samma passion för det!
Tack så mycket för din åsikt och jag uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva din åsikt! Tusen tack! Kram!

Svar: Tack självKram
Maria Thuresson

Eva`s blogg

kikar in & önskar dig en toppen dag kram

Svar: Tack snälla, jag önskar dig detsamma Kram på dig
Maria Thuresson

corneliaeriksson.blogg.se

Förstår hur du tänker! Men samtidigt är det ju så fint med tavlor på väggen. Det gör ju så himla mycket för rummets känsla! Ni har så himla fint, där bakom soffan över det lilla bordet med lampan, där skulle en tavla passa utmärkt! :)

Svar: Haha jag håller helt med dig Cornelia, där kommer absolut hängas upp minst en tavla.Tack fina du.
Kram
Maria Thuresson

Ghugge

Otroligt vackert rum! Allt är perfekt! Tack för den fina buketten och varma kramar.

Svar: Äh tack snälla Ghugge och kram på dig
Maria Thuresson

Viktoria Eriksson

så fint! :) vacker bukett!

Svar: Tack så mycketKram
Maria Thuresson

Josefin

Gud vad fint!

Svar: tack snälla dukram
Maria Thuresson

Sussi

Åhhh vad fint du har det. Jag älskar ditt vardagsrum! :)

Svar: Åh, så snällt. Tack så mycket.Kram
Maria Thuresson

Sanna | Beauty & Bride

Gud så fint ni har det :) Längtar verkligen tills vi flyttar till hus!

Svar: Tack snälla du.Kram
Maria Thuresson

Natalie Salazar

otroligt vackert hem :)

Svar: Tack snälla duKram
Maria Thuresson

Maria at inredningsvis

WOW den som hade DEN öppna spisen min är fejkad :) mysigt hem.

jag har ingen far att fira längre så jäkligt sorgligt :(

Idag är det Inredningsmisstag att undvika på bloggen:)

Ha en fin ny vecka !

LOVE Maria

Svar: Åh tack snälla du. Jag ska gå in och kolla hos dig.Kram
Maria Thuresson