Tuff och diskret

 
 

Hej på er denna härliga Torsdag.
Allt väl med er idag, hoppas jag.
 
Idag kommer lite bilder från hemmafix.
Det handlar om vår  lampa Krusning från Ikea som funnit sin plats.
Jag fullkomligt älskar denna lampa, den är både tuff
och diskret på samma gång.
Sen ger den ett väldigt behagligt sken och
kostar dessutom nästan ingenting.
 
Så verkligen lampan som har allt.
 
Jag köpte den tom i båda storlekarna.
Det är den lilla som hänger här och
den stora hänger på övervåningen.
 
 
 
 
Den hänger precis när man kommer ner från trappan
på ett litet gatt som leder in till vårt sovrum
 
 
Den har fått fint sällskap av den marockanska lyktan
och glasflaskorna.
 
Så med detta önskar jag er
en fortsatt bra Torsdagkväll.
 
 
Kramar
 
 
Marockansk lykta betyongvägg glasflaskor i storarum ikea lampa krusning tuff lampa
17 kommentarer
Ghugge

Otroligt vackert! Den lampan och lyktan, wow! Önskar dig en fin torsdagskväll. Kram

Svar: Tack så jätte mycket. Jag önskar dig detsamma.Kram
Maria Thuresson

corneliaeriksson.blogg.se

Så fint! Och verkligen snyggt med den putsade väggen!

Svar: Tack så jätte mycket Cornelia.Kram
Maria Thuresson

Catrin Monica Sandberg

Så fin inredning :)

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

snyggt

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

angelicasvarld.blogg.se

Men så fint! Gillade inte den där lampan när jag såg den på IKEA men hos er gjorde den sig ju sååå bra!! Jätte fint verkligen! Tänk att saker kan bli så mycket snyggare när det hamnar på rätt plats!

Svar: Oh tack snälla Angelica.Kram
Maria Thuresson

Kristin/onlyfemale

Riktigt snyggt!!

Svar: Ja, visst är denKram
Maria Thuresson

Camilla

Snygg lampa. Den skall jag kika närmre på. Behöver en hel del nya lampor lite överallt här hemma. Kram Camilla

Svar: Ja, gör det.Kram
Maria Thuresson

MALIN

Lampan är så himla fin! Kram

Svar: Ja, verkligen.Kram
Maria Thuresson

koksbloggen.blogg.se

Vad fint det blev, kram

Svar: Tack snälla du.Kram
Maria Thuresson

Netti Starby

Så stilrent och snyggt du har det och lampan är jättefin! Kram

Svar: Tack så mycket Netti.Kram
Maria Thuresson

starsinlife.blogg.se

Åhh så himla snyggt alltså:)) gillar allt hemma hos dej! Trevlig helg ♡

Svar: åh, tack snälla dukram på dig o trevlig helg
Maria Thuresson

N A T H A L I E

Gud så fin lampan är! :)

Svar: Ja, jag älskar denkram
Maria Thuresson

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så fin lampa! :D
Sen vilket vackert hem! <3

Svar: tack snälla så glad jag blirkram
Maria Thuresson

Cissi

SÅ fint ni har det

Svar: tack snälla dukram
Maria Thuresson

Maja H

Wow vad snyggt, inspo!

Svar: Tack snällakram
Maria Thuresson

Eva`s blogg

Är dom från ikea? super söta är dom verkligen fina gillas :) ha en fin kväll kram i kylan

Svar: Ja de är från ikea...tack så mycket.detsamma till dig.
kram
Maria Thuresson

Emelie Cederblad

Åh super fint med lampan och älskar betongväggen :) Nu måste jag fråga dig hur den är gjord ;) Är den putsad bara över gipsvägg eller är det något speciellt under betongen? Tack snälla!
Kram

Svar: Tack snälla du....det är ingen gips vägg. Hela huset är byggt i betong, sen har vi målat de flesta väggar vita. Endast denna vägg hann vi stoppa målaren för att måla, och jag älskar den.Kram på dig
Maria Thuresson