Om exakt en månad...

 
 
 
Hej finingar!
Hoppas allt är riktigt bra med er.
 
Här är det full rulle.
Och just idag är det ju faktiskt 
bara en månad till självaste julafton. 
Tänka sig...
 
Så med det tycker jag
att det är dags för lite
julinspiration och idag
kommer den från Svenska tenn.
De har ju så himla mycket snyggt och
har verkligen fått ett uppsving de senaste åren.
 
 
 
Först ut är deras otroligt vackra matservis Myrten.
Klassisk och stilren, en servis som verkligen
passar till alla tillfällen.
 
 
Sen har vi julens vackra dekorationer.
Här finns bl.a. den vackra ljusstaken ängel i mässing
och den vackra krukan Vågig,
också den i mässing.
 
 
 
 
Mina tre absoluta favoriter inför
julen 2015 är
adventljusstaken Slingan,
stjärnljusstaken Stjärna och
den lilla ängeln i mässing
att ringa in julen med.
 
Så mycket fint de har.
Så nu önskar jag er en fortsatt
mysig Tisdagkväll.
 
Kramar.
 
Julinspiration Svenska tenn adventsljusstake Svenska tenn
21 kommentarer
Viktoria Eriksson

så fina saker, riktig julstämning :)

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Släpp taget. följ flödet

Åh vad fint allting är! Älskar julmys! :) Kram

Svar: Ja, visst är detKram
Maria Thuresson

Jhennifer

Jätte vackert! Va mysigt det ska bli med julen. Hoppas du får en skön och mysig jul❤️

Svar: Tackar, detsamma till digKram på dig
Maria Thuresson

Katarina

Fina bilder! Längtar jätte mycket till julen :D

Svar: Ja, jag medKram
Maria Thuresson

Netti Starby

Åh vad mycket fint och härlig inspiration :-D Kram

Svar: Tack snälla NettiKram
Maria Thuresson

N A T H A L I E

Såå så fint och riktigt inspirerande till jul, perfekt! :)

Svar: Tack snälla Nathalie.Kram
Maria Thuresson

shazi

ser så mysigt ut

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

linah

såå himla härligt!! <3

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

Hem ljuva hem

Jättefina saker och verkligen ett uppsving. Kraaam Pia

Svar: Tack så mycket PiaKram
Maria Thuresson

MALIN

Vad tiden går.... Om en månad är det julafton! Såååå härligt! Kram

Svar: Ja, sååå mysigtKram
Maria Thuresson

Viktoria Grönqvist Alvin

Åh vad fin ängel! Skulle verkligen kunna tänka mig den hemma hos mig!

Svar: Ja, den är så sötKram
Maria Thuresson

Mirre

Ja helt otroligt nu är det 1 månad till jul, sedan är det nytt år igen =D

Svar: Ja, helt sanslöstKram
Maria Thuresson

ullie

massa fint kommer inte kunna fixa så mycket men hoppas hinna pynta.
det va nog mina favoriter oå =) kramar

Svar: Tack, UllieKram på dig
Maria Thuresson

Josefin

Ljusstakarna är verkligen hur fina som helst :)

Svar: Ja, visst är domKram
Maria Thuresson

VERONICA - fashionblog

Guud så fantastiskt mysigt inlägg, och såå fina bilder!! :) Kramar tjejen!

Svar: Tack,snälla VeronicaKram
Maria Thuresson

starsinlife.blogg.se

Ja de har så mkt fint! När jag va i Stockholm sist, var det så mysigt att strosa runt där. Ha en bra Tisdag Maria. Kram

Svar: Ja, dit skulle jag oxå vilja åka...detsamma till dig.Kram
Maria Thuresson

Camilla

Mysig tid vi har framför oss nu. Vilka fina och inspirerande bilder. Ha det gott! Kram Camilla

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Eva`s blogg

Ja det ser super mysigt ut , men jag tror man vill ha mer saker om man firar hela julen o med familjen barnen hemma osv kan tror du har det super fint hemma då :) kram

Svar: Tack snälla EvaKram
Maria Thuresson

Cissi

Å vad fint... Är verkligen en underbar tid uppladdningen till julen ;)

Svar: Tackar..ja, verkligenKram
Maria Thuresson

Sanna | Beauty & Bride

Alltså jag är såååå taggad på jul :) Kram!

Svar: Ja, instämmerKram
Maria Thuresson

corneliaeriksson.blogg.se

Åhh, så mysigt det ska bli!

Svar: Ja, verkligenKram
Maria Thuresson