I väntan på...

 
 
Hej på er finingar!
Äntligen helg och Lördag dessutom.
Hoppas ni har det riktigt bra idag.
 
 
 
Idag har jag fixat här hemma inför 1.a advent imorgon och
lyssnat på julmusik, som premiär för detta året.
 Det är alltid så himla mysigt speciellt
de här första dagarna
i väntan på julen.
Så nu är alla stjärnor och stakar på sin plats.
 
Sen körde mannen och jag  ner en runda på stan
för att fixa lite ärenden.
Och en riktigt smarrig lunch passade
vi på att njuta av mitt i allt julstök
.
Och ikväll beger vi oss till väldigt kära vänner
för att fira hans födelsedag, mysigt.
Så det känns som det blir en
alldeles perfekt lördag.
 
 
 
Hoppas ni också har det riktigt bra
och en fortsatt härlig Lördagkväll till er.
 
Kramar.
 
Jul
Amaryllis i vas PH5 lampa julstjärna
7 kommentarer
koksbloggen.blogg.se

Mysigt!! Kram

Svar: Tack snällaKran
Maria Thuresson

Mirre

Superfint du/ni gjort =D

Svar: Tack snälla duKram
Maria Thuresson

Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma

Gud vad fint!

Svar: Åh, tack snällaKram
Maria Thuresson

Sussi

Första tiden med pyntet är alltid bäst. Det är så härligt när det lyser så fint i alla fönster. Glad första advent :)

Svar: Ja, jag håller med digKram
Maria Thuresson

N

Vad fint!

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

A House With A Viewa

Vad jättefint pyntat!! Så vackert med de vackra hyacinterna och gröna mossan. Jag måste hinna ut och plocka lite mossa idag, behöver mossan till adventsljusstaken, ligger lite efter med pyntet här hemma :)

Önskar dig en fin första advent!

Kramiz aka

Svar: Tack snälla...ja, det är ju en hel del sim ska fixasKram
Maria Thuresson

Ghugge

Här inne blommar och glittrar det så vackert! Adventsvärme från mig till dig! kram

Svar: Åh, så härligt ...detsamma till digKram
Maria Thuresson