Att inte kunna hålla sig.

 
 
 
Äntligen fredag så skönt
och idag är det väldigt skönt väder här nere i Skåne också.
Det är ju fortfarande grått men blåsten har minskat
och bara det är ett stort framsteg
 
Hoppas allt är riktigt bra med er idag.
 
Nu var det ju så att jag inte kunde hålla mig längre.
Så idag blev det inköp av en liten bordsgran från Blomsterlandet
och en ny svart kruka till den.
Så himla söt och nu känns det faktiskt lite som att
julen närmar sig när man tittar på den lilla granen
 och de levande ljusen.
 
 
 
 

Så med detta kära ni
önskar jag er
en riktigt mysig Fredagkväll.
 
Kramar
 
 
 
 
 
bordsgran symaskinsbord
19 kommentarer
Jasmine

Så många fina inredningsdetaljer ni har i ert hem!
Kram

Svar: Åh, tack snälla Jasmine, det värmer.Kram på dig
Maria Thuresson

Mirre

Det är jättefint med granen där

Svar: Tack snälla Mirre,Kram
Maria Thuresson

ISA

åh men jättemysigt och fint ju!

Svar: Tack så jätte mycket,Kram
Maria Thuresson

MALIN

Ni har det så himla fint! Ääääälskar Husqvarna-bordet! Kram

Svar: Åh, tack snälla Malin så glad jag blir.Kram
Maria Thuresson

Petra Olsson

Så fint ni har det önskar en härlig kväll här i Sthlm är det blåsigt o kallt

Svar: Tack snälla du...usch för blåst, vi har alldeles vitt just nu...hmKram
Maria Thuresson

N

Vad fin du har det!!

Svar: Tack snälla...det var kul att se dig igen.Kram på dig
Maria Thuresson

Eva`s blogg

Jätte fint har du fixat det :) skoj med lite nytt oxå i hemmet ..önskar dig en skön lördag kram

Svar: Tack snälla Eva.Önskar dig en mysig Söndagkväll.
Kram
Maria Thuresson

ensekundtusentankar.blogg.se

Den var skitsnygg, ursäkta franskan!

Svar: Tack, ja så gullig.Kram
Maria Thuresson

CIssi

Så mysigt! också börjat julpynta lite i smyg

Svar: HärligtKram
Maria Thuresson

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så gulligt! Jättefint och mysigt :)

Svar: Tack snälla.Kram
Maria Thuresson

Ghugge

Hej Maria! Smygpynta kallar jag det, hehe! Här pågår detta hela november. Det är så mörkt denna månad så man i behov av lite extra. Vackert blev det med din lilla gran! Kram

Svar: Ja, visst behöver man det.Tack så mycket snälla Ghugge.
Kram på dig
Maria Thuresson

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så fint du har det!

Svar: Tack snälla Amanda.Kram
Maria Thuresson

angelicasvarld.blogg.se

Förstår precis vad du menar...jag kunde inte heller hålla mig å startade lite med julfeelingen...

Svar: Nää, det är ju så mysigt.Kram på dig
Maria Thuresson

Josefin

Så fint!

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

N A T H A L I E

Gud så otroligt mysigt ni har de! :)

Svar: Tack snälla du, så glad jag blir.Kram
Maria Thuresson

starsinlife.blogg.se

Hoppas din helg varit bra:) fin gran, min har faktiskt överlevt fr förra året. Kram

Svar: Ja, min helg har varit jätte bra.Kram
Maria Thuresson

ullie

åhh men Hur söt va inte den där..
hoppas ni haft en skön helg.
ni fick väl snöoväder i helgen
inget här hos oss fasr kallt kram,

Svar: Tack snälla.Ja här blev snöoväder. Känns konstigt eftersom vi precis hade så varmt.
Kram på dig
Maria Thuresson

vjosaa.blogg.se

Bor du i Skåne? Jag är också skåning =) Men bor inte kvar i Skåne... kram

Svar: Ja, skåning. Bosatt i Malmö.Kram
Maria Thuresson

corneliaeriksson.blogg.se

Så fint! Jag kan inte heller hålla mig mycket längre..

Svar: Tack snälla Cornelia...ja visst är det så.Kram
Maria Thuresson