Lördag morgon ...

Äntligen sovmorgon tycker man ... men varje lördag ska vår lilla katt envisas med att väcka mig runt 7 tiden .
Hon tycker att det är hennes tid för mys då och har inte förstått att vi är lediga . Sen är det stört omöjligt att somna om men jag brukar ändå ligga kvar i sängen och dra mig till runt 09.00 . Hon tycker absolut inte om att vara med på bild....vår lilla väckarklocka .
 
Två favorit tjejer som myser .
 
 

Jag och min tjej var iväg och handlade lite nödvändiga produkter . Dag kräm och ögon kräm till mig . Jag tycker att Eucerins produkter är jätte bra . Jag har provat jätte många olika märken både billiga och dyra och tycker dessa är något av de bästa . Jag får lätt finnar om det är en för fet kräm och är den för tunn blir jag torr så jag har nog en känslig hud . Vi passade också på att köpa varsin mascara och Elina fick även läppbalsam med melon doft .
 
 
 
dag kräm eucerin
0 kommentarer