Strålande jul

 
 
Hej på er!
Så blev det rusk väder igen, solen
försvann och byttes ut mot moln och regn.
 
 Idag fortsätter julpyntandet hemma hos mig.
Jag brukar försöka göra det mesta på en gång men det är lite
svårt att hinna med så det får bli lite i omgångar.
 
Jag var ju ute i väldigt god tid, tror t.o.m det var i slutet på Oktober
för att få tag på golvljusstaken, Stråla från Ikea.
I alla fall höll de precis på att packa upp julsakerna på varuhuset
när jag stod där och frågade om jag fick köpa en,
och det gick givetvis jättebra.
Så jag är så glad för min stake, jag spanade på den
redan förra året men då tog den
slut nästan innan den kommit in.
 
 
 
Så nu får den ersätta den marockanska lyktan
över julen.
 
 
 
Ha det så bra på er och en
 fortsatt bra Onsdagkväll.
 
Kramar
 
 
Ikeas golvljusstake Stråla betongvägg betongvägg i vardagsrum
20 kommentarer
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så fint du har de

Svar: Tack snällakram
Maria Thuresson

annelie

önskar dig oxå en trevlig onsdagskväll :)

Svar: Tack detsammaKram
Maria Thuresson

ISA

åh de där hyacinterna doftar rätt gott va? helt rätt att du drar ut på julpyntandet lite.. om jag hade ett hus skulle jag piffa och dona långsamt, lite varje dag ;)

Svar: Ja, de doftar jätte gottKram
Maria Thuresson

Carolina Thoor

Gillar lampan, super fin! Vad mysigt med julpyntning :D

Sv; ja, det var så lite så hehe :)) ja, det är den verkligen! :)

Svar: Tack så mycket, ja det är så mysigtKram
Maria Thuresson

Felicia - Everyday - Fashion - Modeling

Så fint:)

Svar: Tack snälla FeliciaKram
Maria Thuresson

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Så mysigt och blomman, jag måste verkligen köpa mig en julblomma :).

Svar: Tackar...ja det är mysigt med julblommorKram
Maria Thuresson

Mirre

Jättefint gör du och så golvsnygg stake från IKEA

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Susanna - livet i norska skärgården. tvåbarnsmamma. husbygge.

Vilket fint, stort och härligt fönster du har! :D
Har också placerat ut hyacinter runt om i huset, lika fina med knoppar som utslagna och de doftar ljuvligt! :)


Svar: Tack snälla...det doftar så gott med hyacinter Kram
Maria Thuresson

Netti Starby

Vilken snygg golvljusstake och en sådan vill jag också ha! Kram

Svar: Tackar......ja den är jättefinKram
Maria Thuresson

Eva`s blogg

super snygg stake :) alltid kul med något som inte så vanligt o denna tillhör den gruppen tycker jag :) skön dag till dig kram

Svar: Tack snälla...detsamma till digKram
Maria Thuresson

Emmelie

Vilken ljuvlig stake! Skulle aldrig gissa att den var från Ikea! :-)

Svar: Tack...nä håller med.Kram
Maria Thuresson

Viktoria Eriksson

underbart fint! härliga bilder :)

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Camilla

Superläcker ljusstake, stort gilla på den! Ha det gott! Kram Camilla

Svar: Ja, visst är den fin och tackKram
Maria Thuresson

starsinlife.blogg.se

Superfint! Som alltid ♡

Svar: Åh, tack snälla duKram
Maria Thuresson

Perlita Nuñez

Hej fina du!

¨åh vad fint dekorerat! älskar jul, speciellt själva dekorationerna och julstämmningen

Ville säga att jag har nu öppnat lucka 3 på min julkalender där du ahr chansen och vinna en underbar drömfångare med fantastiska färger!

Missa inte chansen nu!
Du förlorar ingenting på att vara med och tävla och det skulle betyda mycket ifall du är med!

så länge får jag önska dig en fortsatt trevlig dag!

Svar: Tackar...ska i o kolla hos dig.Trevlig dag till dig oxå.
Kram
Maria Thuresson

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Vilken jätte fin golvstake! Som vanligt superfint hemma hos dig och kommer säkert bli ännu finare när du pyntat färdigt :).

Kram Hanna

Svar: Åh, tack snällaKram
Maria Thuresson

radhuslivet.se

Åh, vad mysigt du har <3

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Robex Lundgren

fint

Svar: Tackarkram
Maria Thuresson

sara

Du har det så himla fint! Här hemma har jag bara fått upp adventsljusstakarna men nu är det nog dags att ta upp julpyntet också, tiden går ju så fort så snart är ju julen här! Ha en fin fredag :)

Svar: åh, tack snälla....ja det går verkligen snabbtKram
Maria Thuresson

Isabella Huynh

vad fint!

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson