Stjärnglans

 
 
 
Hej på er finingar
Hoppas ni har det riktigt bra idag.
 
Så förvann solen igen ,
lika snabbt som den kom.
 Nu har vi det grått och trist
men i alla fall inte så mycket vind,
så det är ju skönt.
 
Idag fortsätter jag med lite köksbilder,
hoppas ni inte har tröttnat.
 
 
 
Denna bild är tagen från andra hållet,
där man kan gå in i köket från hall sidan vid huvudentren.
 
 
 
 
Jag vill ju också passa på att visa
min jätte vackra stjärnljusstake till datumljus.
Jag köpte den på en loppis som la ner,
precis i närheten där vi bor.
En riktig snygging som jag fastnade för direkt
sen kostade den 25 kr så det kunde ju inte bli bättre.
 
 
Så med detta önskar jag er en
Super Tisdagkväll.
 
Kramar
 
 
Jul
adventstjärna i köksfönster fönster stjärna
20 kommentarer
Carolina Thoor

Vilka fina bilder! Påminner mig igen om att pappa måste sätta upp min julstjärna :/ kan dessvärre inte göra det själv då det behöver spikas på ett speciellt sätt :P

Sv; ja, det var det eller är det snarare hehe! Tack ska du ha :D

Svar: Bra att pappa kan hjälpa dig.Kram
Maria Thuresson

Rosi

Likadana stjärnor som vi har härhemma :)
Jag tänkte byta ut dem i år eftersom snörena är lite trasiga men jag gillar dem för mycket :)
Ha en bra tisdagkväll

Svar: Ja, jag tycker oxå om dem.Kram
Maria Thuresson

Annika

Så mysigt.....stjärnljusstaken var riktigt snygg :o), kram

Svar: Tack snälla.Kram
Maria Thuresson

Netti Starby

Jag tröttnar inte på dina köksbilder för det är så himla fint :-D Kram

Svar: Åh, tack snälla Netti så glad jag blir.Kram
Maria Thuresson

coffeeandcupcake.blogg.se

Så fin kök :)

Svar: Tack snälla.Kram
Maria Thuresson

Catrin Monica Sandberg

Grymt pris för en sådan fin stake!

Svar: Ja, verkligen.Kram
Maria Thuresson

annelie

jättefin stjärna :D

Svar: Ja, visst är den.Kram
Maria Thuresson

Carina Marianne Holst

Men Gud så fint :)

Svar: Åh, tackar.Kram
Maria Thuresson

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Vilken härlig veckoplanering ni har där i köket :D.

Svar: Tack, den är från Granit.Kram
Maria Thuresson

Mirre

Tjusigt =D

Svar: TackatKram
Maria Thuresson

Eva`s blogg

Jätte fint o man tröttnar aldrig på inredning :) super fint :) stjärnor är en favvo o du hade tur med din :) kram

Svar: Tack snälla...ja verkligen.Kram
Maria Thuresson

MADDISENJ.SE

Riktigt fina bilder och vilken fin julstjärna!

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Christin

mysiga bilder, gillade verkligen loppisfyndet! Riktigt snygg :o)

Svar: Tack snälla, ja där hade jag lite flyt.Kram
Maria Thuresson

VERONICA - fashionblog

Alltså vad myyysigt!! :) Underbar inredning :) Kramar!

Svar: Tack Veronica, det värmer.Kram
Maria Thuresson

Natalie Salazar

nä verkligen inte, tröttnar aldrig på dina bilder :) älskar din inredning

Svar: Åh, tack snälla Natalie, så glad jag blir.Kram
Maria Thuresson

Isabella Huynh

vilka snygga detaljer!

Svar: TackKram
Maria Thuresson

Linnéa

Vilken fin och mysig utsikt ni har mot skogen vid diskbänken. Hade inte tackat nej till den utsikten när man står och diskar :P :)

Svar: Ja, det är en otroligt vacker utsikt , tackarKram
Maria Thuresson

sarah

tack att du gilla det ... fina aker =)

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

starsinlife.blogg.se

Superfint!!!! Jag älskar ALLT hos dej:)) ♡

Svar: Åh, tack snälla det värmer.Kram
Maria Thuresson

Viktoria Eriksson

så snyggt och mysigt! :)

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson