Mini granar

 
 
Hej på er !
Så var det härliga fredag igen
en skön dag som nog de flesta har längtat efter.
Jippie!
 
Igår hann jag inte titta in, jag och
min syster var på Blomsterlandet.
De hade långöppet och vi hade bokat tid för att
göra blomsterarrangemang hos dem.
De hade dukat upp med glögg och pepparkakor, grillad korv
och försäljning av honung.
Sen fick man välja fritt i butiken och göra sina egna julgrupper.
Så himla mysigt och mycket folk hade samlats för att delta.
 
 
 
 
Så i mitt fall gjorde jag två granar i kruka.
En i grane och en i näver (tror jag det heter).
Jag verkligen älskar mini granar.
Jag hade kunnat stå där hela kvällen
och pyssla, så himla mysigt.
Men när vi märkte att vi var sist kvar så var
det nog dags att packa ihop.
 
 
 
 
I kväll är det ju julfest för min del
så det hinns inte blogga mycket mer idag.
 
Ha en fortsatt bra Fredagkväll.
 
Kramar
 
Jul
julgrupper minigranar
29 kommentarer
Ghugge

Ha det kul på julfesten fina Maria! Söta minigranar! Kram


Svar: Tack snälla, ja kul hade vi.Kram på dig
Maria Thuresson

Carina Marianne Holst

Gud så fint ni har :)

Svar: Tack snälla Carina.Kram
Maria Thuresson

anette

Vilka fina. Hoppas ni har en trevlig kväll. Kram Anette

Svar: Tacka, ja vi hade jätte trevligt igår.Kram
Maria Thuresson

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Vilka söta granar! Så juliga :D.

Svar: Tack så mycket.Kram
Maria Thuresson

Eva`s blogg

Jätte fina o visst är det skoj med massor av fina blommor o granar till jul :) hoppas du får en skön dag kramen

Svar: Tackar, ja det gör ju så himla mycket för stämningen.En mysig dag till dig oxå.
Kram
Maria Thuresson

Catrin Monica Sandberg

Åh vad fina!

Svar: Tackkram
Maria Thuresson

corneliaeriksson.blogg.se

Superfina! Finns så himla mycket trevligt julpynt. Gillar verkligen den lite mer naturnära stilen!

Svar: Tack snälla , jag håller med digKram
Maria Thuresson

TantGlad

Men så Fint du har det. Jättevackert. Minigranarna är urgulliga.

Ha det så jättegott och kul på julfesten.

Kramiz.

Svar: Tack snälla duKram
Maria Thuresson

Lis Mari

Det ser ju jättefint ut, så duktig du är :D :D

Svar: Åh, tack så glad jag blirkram
Maria Thuresson

Viktoria Eriksson

så fina! passar jättebra :)

Svar: tackarkram
Maria Thuresson

ISA

så fina! och vilken drömmig takhöjd ni har i vardagsrummet :))

Svar: tack du snällakram
Maria Thuresson

Mina

Så fint :)

Svar: TackKram
Maria Thuresson

Rosi

Jättefina granar!
Så fint ni har det hemma hos er :)

Svar: Tack snälla duKram
Maria Thuresson

sarah

åh tack=) fina saker

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

Ebba Rooth

Jättesöta granar ! blev verkligen toppensnyggt att ha två bredvid varandra

Svar: Tack snällakram
Maria Thuresson

Eleonora Adriana ♥

Hoppas du haft en bra dag :)

Svar: Super braKram
Maria Thuresson

Eva`s blogg

Kikar in & önskar dig en ljuvlig lucia o 3 advent kram :)

Svar: Tack detsamma till digKram
Maria Thuresson

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Jag vill verkligen ha en sån där minigran, blev så sugen när jag kollade här i fredags :)

Svar: Åh, tack snällakram på dig
Maria Thuresson

Netti Starby

Vad roligt med julfest och vilka söta minigranar :-D Kram

Svar: Ja, det var en riktigt kul fest...tack duKram
Maria Thuresson

Isabella Huynh

det är så himla fint med små granar :)

Svar: Ja, verkligen o tackKram
Maria Thuresson

MartinaOlsson

Hej!
Jag har just nu en julkalender i min blogg med härliga grejer som gömmer sig under varje lucka! De luckor som fortfarande är aktiva där du kan vara med och tävla om grymma vinster är dessa:

Vinn ett supersött halsband från TIMI!
http://martinaolsson.myshowroom.se/56566/julkalender-lucka-10-4/

Vinn en flaska med 100ml rosenvatten från Loelle - en underbar produkt för hud, hår m.m.
http://martinaolsson.myshowroom.se/56598/julkalender-lucka-11-4/

Vinn ett fullspäckat sminkkit från Makiash!
http://martinaolsson.myshowroom.se/56618/julkalender-lucka-12-4/

Vinn en valfri vara från Uffes saker och ting för max 300kr!
http://martinaolsson.myshowroom.se/56625/julkalender-lucka-13-4/

Hoppas att någon an tävlingarna passar dig! En ny lucka öppnas varje dag klockan 11.00 t.o.m. den 24:e december.

Svar: Tack för tipsetKram
Maria Thuresson

Carolina Thoor

Super snyggt med en minijulgran. Jag skulle vilja ha en i mitt rum till nästa år :D

Sv; ja, det var det också :)

Svar: Ja, de är mysigakram
Maria Thuresson

sommarblom.blogg.se

Gud så snygga!

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Carina

Ha en underbar Luciadag! :)

Svar: Tack detsammaKram
Maria Thuresson

Olivia Ward's blogg

Åh va mysigt! Jäkla fint rum ni har då!

Svar: Åh, tack så mycketkram
Maria Thuresson

Emmelie

Vilka fina granar! Passar verkligen perfekt i ert hus :-D

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

MALIN

Vilka fina granar! En sådan skulle jag kunna tänka mig! Kram

Svar: Tackar....de var inte så svåra att göra så det fixar du.Kram
Maria Thuresson

Mirano

Vilka fina små granar! :)

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Emely

Men så fint du har det! :) Skulle göra nästan vad som helst för att få en öppen spis eller kamin :)

Svar: Åh, tack snälla dukram
Maria Thuresson