Lucia

 
 
 
Hej på er finingar!
Hoppas er helg varit riktigt bra.
 
Jag har haft en riktig festarhelg.
Med julfest på fredagen och födelsedagsfest igår.
Två sena nätter efter varandra, god mat
och en del alkoholhaltiga drycker.
Det sätter sina spår så idag har vi inte gjort så
värst mycket utan mest tagit det lugnt.
 
 
 
 
 
Och idag är det ju Lucia,
så ikväll blir det glögg och pepparkakor
och förhoppningsvis en skymt av Lucia på Tv
i alla fall.
 
Så en riktigt mysig 3:e advent och
Lucia önskar jag er.
 
Kramar.
 
 
lucia luciatåg vit Lyngby vas
17 kommentarer
Ghugge

Grattis till födelsedagsbarnet!!
Jättegulligt luciatåg du har där hemma!
Ha det så lugnt och skönt!
Kram

Svar: Det var min väninna som fyllde år men, inlägget gick lite snabbt men jag hälsar.Tack snälla Ghugge.
Super kram till dig
Maria Thuresson

Emma Engström

Vilka toppenbra dagar det låter som! Härligt :D Kram

Svar: Ja, det var detKram
Maria Thuresson

coffeeandcupcake.blogg.se

Härliga bilder, sjukt att det redan är Lucia. Inte långt kvar till jul nu ^^

Svar: Tackar, ja så snabbt det gårKram
Maria Thuresson

MALIN

Vad fint ni har pyntat det! Glad 3:e advent och lucia :) Kram

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

anette

Härligt med festliga helger... .bara de inte blir för många haha. Kram Anette

Svar: Nä, verkligen santKram på dig
Maria Thuresson

Mirre

Så fint =D

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

N

Vad fint!

Svar: TackKram
Maria Thuresson

VERONICA - fashionblog

Gud så fint! Otroligt mysigt med pynt tycker jag, så fint! :) Kramar och ha en fin måndag!

Svar: Tackar Veronica och detsamma till dig.Kram
Maria Thuresson

Ann-Sofie

Vilken härlig helg du haft! Så fina granar, roligt att Blomsterlandet ordnar pysseldagar, var själv på Blomsterlandet här i stan och hittade mig en stor och fin en!

Kram

Svar: Härligt och tackarKram
Maria Thuresson

Annika

Kul med fester och skönt att bara ta det lugnt ibland. Gillar ditt fina Luciatåg. Ha nu en fin start på den nya veckan. Kramen på dig.

Svar: Tack och detsamma till digKram
Maria Thuresson

Carolina Thoor

Härliga, fina bilder på luciatåget! Ja, det är mysigt med adventsdagar men igår fick jag inte njuta av den så himla mycket men det var mysigt att njuta med lite tillsammans med pojkvännen min! :)

Sv; självklart vill jag göra det! :)

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

sommarblom.blogg.se

Vilka söta små gubbar :)

Svar: Ja, de är lite gulligaKram
Maria Thuresson

Petra Olsson

Så fint luciatåg, imorse var jag på min yngsta dotters lussfirande.kramar

Svar: Åh, så mysigt....och tackarKram
Maria Thuresson

Isabella Huynh

vad mysigt!

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

ISA

meeeh vilken partypingla du är då ;) roligt! och vilket fint litet tåg ni har i fönstret..

Svar: Haha....ja denna helgen var jag verkligen det.Kram på dig
Maria Thuresson

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Vilket vackert Luciatåg!

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

sara

Vilket sött luciatåg! :) Hoppas du har en fin tisdag, kram!

Svar: Tack detsamma till digKram
Maria Thuresson