Julbestyr

 
 
Hej på er denna härliga Tisdag!
Hoppas ni har det riktigt bra.
 
Vi har helt underbart väder  hos oss idag.
Sol och vindstilla, så idag blir det
en lång promenad med syrran.
 
Nu börjar jag få lite ordning på julbestyret
på nedervåningen i alla fall.
Så nu har jag börjat skriva listor vad som ska handlas
i matväg och vad som ska bakas under de närmsta dagarna.
Mysigt!
 
 
 
 
 
Jag hittade ju så söta små granar
i plywood på Panduro Hobby i höstas.
De låg i 3 - pack och tanken är väl att
man ska måla dem men jag tycker de är
så fina som de är.
Så de fick sin plats på Ivar hyllan
a naturelle.
 
Hoppas ni får en fortsatt bra
Tisdagkväll.
 
Kramar
 
 
 
Jul
Mini granar i plywood Tolix stolar svart stjärna vitmålad Ivarhylla från Ikea
32 kommentarer
Släpp taget. följ flödet

Vad fint! Tyckte också smågranarna var kanonfina som dom var! :)
Skönt att ha kolla på vad som ska göras och inhandlas innan jul, önskar jag vore bättre på listor faktiskt..

Kram

Svar: Ja, listor är bra...kul du tyckte om små granarna.Kram
Maria Thuresson

starsinlife.blogg.se

Skönt att du har koll på läget ;) själv skulle jag varit ledig idag men jobbet ringde 7 så jag fick snabbt iväg, men jag fick ledigt i em iaf. Jag har endel fix kvar, men vad mysigt det är nu, härligt frostigt här oxå. Kram

Svar: Ja, nu är det jätte mysigt, verkligen.Kram
Maria Thuresson

Hem ljuva hem

Du har verkligen mysigt julpyntat och de tre granarna gör sig bra där i hyllan. Kraaam Pia

Svar: Tack snälla Pia.Kram
Maria Thuresson

MALIN

Vad snyggt! Jag gillar verkligen hyllan! Kram

Svar: Tack Malin...hyllan är från Ikea.Kram
Maria Thuresson

Carolina Thoor

Åh vad härligt med sådant väder! Hoppas det är det imorgon också :)

Sv; självklart ska man få det! :)

Svar: Ja, det får vi hoppas.Kram
Maria Thuresson

ISABELLA

så fint ni har det!

Svar: Tack snälla du.Kram
Maria Thuresson

Viktoria Eriksson

så mycket fint! mysigt :)

Svar: Tack snälla.Kram
Maria Thuresson

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Härligt :). Jag borde nog också börja planera lite inför julafton. Har inte ens köpt julpapper ännu :D.

Svar: Ja, ibland är det svårt att hinna med.Kram
Maria Thuresson

Maria at inredningsvis

MEN vad snyggt du bor ::) Jag passar på att önska dig en riktigt GOD jul och Gottnytt år:)

Idag har jag julklappstips till husdjur på bloggen!

LOVE Maria

Svar: Tack snälla Maria...ska in o kolla sen.Kram
Maria Thuresson

Felicia - Everyday - Fashion - Modeling

Så fint :)

Svar: Tackar.Kram
Maria Thuresson

Emma Engström

Promenader är toppen och vad härligt att du börjar få ordning! Kram

Svar: Ja, verkligen.Kram
Maria Thuresson

Amanda Jona [SPONTAN]

Alltså åh så fint!

Svar: Tack snälla Amanda.Kram
Maria Thuresson

Sarah Sjöstedt

Så fint du har det!

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Mirre

Skönt att du börjar få i ordning på julbestyren, så fint så =D, jag har inte helt börjat med städningen än, men kommer till veckan nu och innan jul, vi storstädade ju inför Isabelles 2 års kalas, så den storstädningen har nog hållt sig hyffsat

Svar: Skönt när man gjort riktig storstädning.Kram
Maria Thuresson

sommarblom.blogg.se

Snygga stolar!!

Svar: Tackar. Kram
Maria Thuresson

Catrin Monica Sandberg

Åh vad fint, älskar att jul känslan börjar komma :)

Svar: Ja, visst är det en mysig Tidaholm tack så mkt.Kram
Maria Thuresson

VERONICA - fashionblog

Uuunderbart vackert!! :) Såå så fint!

Svar: Tack snälla Veronica.Kram
Maria Thuresson

Eva`s blogg

Jätte fint & mysigt har du/ni det hemma o visst är det roligt med allt bestyr inför julen :) glöm inte att stanna upp mellan varven kram

Svar: Tack snälla Eva, nä vilan får man inte glömma.Kram
Maria Thuresson

Petra

Fint

Sv tycker du det tack så mycket

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Ghugge

Smakfullt och jättesnyggt hem ni har!
Syns att du är inredningsintresserad!
Ha en fin dag! Kram

Svar: Tack snälla Ghugge så glad jag blir.Kram
Maria Thuresson

Sanna | Beauty & Bride

Wow, vad fint ni har det :)

Svar: Åh, tack så mkt.Kram
Maria Thuresson

Isabella Huynh

skönt med promenad :)

Svar: JS, jätte skönt.Kram
Maria Thuresson

sarah

Tack .. fina saker

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

coffeeandcupcake.blogg.se

Fint :)

Svar: Tack snälla IdaKram
Maria Thuresson

Daniela

Vad fint kök och vad fina detaljer! :)

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

sara

Så otroligt fint ni har det! Och skönt att ni haft så fint väder, det är man inte bortskämd med denna årstid! :) Ha en mysig kväll, kram!

Svar: Nä , det var en fin dag men nu är det regn igen...tack så mkt.Kram
Maria Thuresson

MADDISENJ.SE

Du har så otroligt fint hemma!!

Svar: Tack snälla.Kram
Maria Thuresson

Lis Mari

Vad blir det för julbak i år då? :)

Svar: Mest julgodis o bröd. Lussebullar är avklarat.Kram
Maria Thuresson

Jhennifer

Va härligt mysigt det låter 😀

Svar: Ja, det är mysigt.Kram
Maria Thuresson

Jenny Vennberg

Du har det så fint! :)

Svar: Tack snälla.Kram
Maria Thuresson

corneliaeriksson.blogg.se

Älskar era stolar, så himla snygga!!

Svar: Tackar....Tolix stolar , jag älskar oxå dem.Kram
Maria Thuresson

Emmelie

Så himla fint du julpyntat! Älskar de där glesa rumsgranarna :-D

Svar: Tack snälla Emmelie.Kram
Maria Thuresson