jul hyacinter

 
 
Hejsan på er !
Allt väl idag, hoppas jag.
 
Vilket fint väder vi har här nere i Malmö idag.
Vinden försvann och SOLEN kom på besök,
men så glad man blir!
Nu får man passa på att vara ute lite
så man kan suga åt sig lite D-vitaminer.
 
Kommer ni ihåg glasburken från Ikea
som jag köpte tidigare i höstas?
Kanske inte, men idag tänkte jag fylla den
med mossa och hyacinter.
Enkelt och snyggt .
 
Sen fick jag ju önskemål  att jag
skulle visa fler bilder från mitt kök.
Så nu blir det två dagar med köksbilder.
Jättekul att ni kommer med förslag,
det uppskattar jag verkligen.
 
 
 
 
 
 
 
 
Så kom hyacinterna på plats.
 
Imorgon kommer några fler bilder från köket,
fotograferat från ett annat håll.
 
Ha en super Måndagkväll.
 
Kramar
 
19 kommentarer
Petra

Så himla fint du har det! :)

Svar: Tack snälla PetraKram
Maria Thuresson

Släpp taget. följ flödet

Vilket stort och rymligt kök! Rena drömmen för en annan haha:)

Svar: Ja, det är en bra storlek på det och tackarKram
Maria Thuresson

annelie

va mysigt du hAR det :D

Svar: Tack så mycketKram
Maria Thuresson

Mirre

Oh det är så fint med hyacinter, tyvärr tål jag inget sådant =(

Svar: Å, så syndKram
Maria Thuresson

sarah

åh fina saker.. älskar köket

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Felicia - Everyday - Fashion - Modeling

Åh vad fint :)

Svar: Tack snälla FeliciaKram
Maria Thuresson

Linda

Ja fy fasiken, vilken pärs det varit alltså! Men nu är vi på banan igen!

Svar: Så sköntKram
Maria Thuresson

TantGlad

Halloj. Nämen vilket vackert kök. Det passar ju in i vilken modern inredningstidning som helst ju.
Fina inspirerade bilder.
Ha det så jättegott.

Kramiz.

Svar: Åh, tack snälla du, så glad jag blirKram
Maria Thuresson

Lis Mari

Det blev verkligen vackert :) <3

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Ghugge

Fint kök ni har Maria och när hyacinterna blommar och doftar då är det jul! Kram

Svar: Ja, så mysigt och tack så mycketKram
Maria Thuresson

Netti Starby

Vad fint du har i köket och jag gillar inredningen :-D Kram

Svar: Tack snälla NettiKram
Maria Thuresson

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så mysigt! Vi fick också lite sol idag, men kände sig som man laddade massor bara på några minuter. :)

Svar: Ja, visst är det så..tackarKram
Maria Thuresson

MADDISENJ.SE

Tack så mycket för din fina kommentar! Åh så mysigt och fint ni har det

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Viktoria Grönqvist Alvin

Vilket fint kök!

Svar: Tack så mycketKram
Maria Thuresson

Eva`s blogg

Men så fint, sätter du bara i hyacinterna i mossa? hm jag har nog en glasburk hemma o får göra samma som du :) skoj med tips o tack fina Maria fin dag till dig kram

Svar: Ja, rakt ner i mossan, man kan ju duscha dem lite om man vill men jag tror inte det behövs. Tackar och kul att du tyckte om det. fin dag till dig ocksåKram
Maria Thuresson

sara

Så fint kök ni har! Och superfint med hyansinter i den vasen, har tänkt göra liknande men inte hittat någon fin vas än så letandet forstätter.. ha en fin tisdag, kram!

Svar: Tack snälla...kolla Ikea, de har flera olika varianter eller loppisKram
Maria Thuresson

Eleonora Adriana ♥

Fint!

Svar: TackKram
Maria Thuresson

Linnéa Elisabeth

Så vackert!!

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Yinni

Du har en sån fin hem!

Svar: Åh.tack snällaKram
Maria Thuresson