Granen

 
Bild onekindesign.com 
 
 
 
Hej på er denna mysiga Fredag.
Hur går det med julstöket?
Hoppas ni hinner med och även
tar lite tid för vila.
 
Hos oss rullar det på och i morgon 
förmiddag är det dansuppvisning för Elina.
Sen ska vi ut på granjakt.
Egentligen skulle vi varit iväg och huggit en 
gran i lördags men det var ingen som
orkade det efter julfesten som vi var på.
 
Man kan ju alltid drömma om den perfekta
granen och här är några riktiga snyggingar.
 
 
 
 
Bild yourcozyhom.blogspot.com
 
 
 
 
Bild Decoholic
 
 
 
 
Bild Martha Stewart 
 
 
 
Personligen är den översta min favorit
men det kan också ha att göra med hela den inredningen
som är precis i min smak.
 
Ha nu en super
Fredagkväll.
 
Kramar
 
 
41 kommentarer
Petra

sv tack så mycket kram

Svar: Kram
Maria Thuresson

Netti Starby

Men herregud vad fint du har det och det är ju rena drömmen! Kram

Svar: Visst är de jätte fina men tyvärr ej mina någon av granarna.Kram
Maria Thuresson

Jhennifer

Otroligt vacker. Grattis till ett sånt drömställe :)

Svar: Ja verkligenKram
Maria Thuresson

MartinaOlsson

Hej!
Jag har just nu en pågående julkalender i min blogg med härliga erbjudanden och tävlingar under varje lucka. De tävlingar som fortfarande är aktiva är följande:

Vinn ett superfint halsband från TIMI!
http://martinaolsson.myshowroom.se/56715/julkalender-lucka-17-4/

Vinn ett presentkort på 300kr hos Confidentliving!
http://martinaolsson.myshowroom.se/56689/julkalender-lucka-16-4/

Hoppas någon av dessa tävlingar passar dig :)
En ny lucka öppnas varje dag klockan 11.00 t.o.m. den 24:e december.

Svar: OkeyKram
Maria Thuresson

Ghugge

Hej Maria! Snygga julgranar, alla på sitt vis! Som du nämner beror det ju på vilken typ av hem man har och givetvis vilken smak! Bilderna är mycket fina och inspirerande! Trevlig helg!

Svar: Tack snälla GhuggeKram
Maria Thuresson

sommarblom.blogg.se

Översta granen var snyggast!

Svar: Den är så fin.Kram
Maria Thuresson

coffeeandcupcake.blogg.se

De finns så många fina granar :) Hoppas du får en fin helg :)

Svar: Ja verkligen Kram
Maria Thuresson

Sanna

Hej! Jag har just nu en tävling där du kan vinna en valfri bikini från To Die For Swimwear! In och kika på min blogg för mer information, kram!

Svar: OkeyKram
Maria Thuresson

Mirre

Mysigt att pynta gran i helgen då ;)

Svar: Jätte mysigt.Kram
Maria Thuresson

Linnéa Erwing

Wow, den första bilden är ju helt underbar! Idealgranen haha :) kram

Svar: Ja den är verkligen perfekt.Kram
Maria Thuresson

MALIN

Vilka fina granar! Drömmen är att få en sådan gran, men det blir aldrig så.... Kram

Svar: Nä men bra att ha en vision.äkram
Maria Thuresson

Viktoria Grönqvist Alvin

Vilka fina granar! Bara att drömma på om att ens egna blir lika fin. ☺

Svar: Ja, så är det juKram
Maria Thuresson

kristin/onlyfemale

WOW! ja den första var också min favorit!

Blir gran i helgen för oss också, får se om det blir en äkta eller om vi för första gången ska slå till på en plats gran av modell lite finare:) Har haft otur flera år med dåliga granar så börjar bli lite less...

Kram

Svar: Många som fixar gran denna helgenKram
Maria Thuresson

Carolina Thoor

Härligt att ni ska införskaffa en julgran idag! Vi fick hem en förra söndagen :D

Sv; nej, det är det absolut inte!

Svar: Så härligt.Kram
Maria Thuresson

Släpp taget. följ flödet

Älskar att pynta julgranen, blir så himla mysigt! :) Brukar försöka få till det som på de bilderna du har under, men min blir aldrig lika fin haha! Kram!

Svar: Jag brukar oxå försöka det men det är inte alltid så lätt.Kram
Maria Thuresson

Eva`s blogg

Ja där var några riktigt fina granar vi har en vit plastgran såå fin :) men inte så stort utrymme att ha en större heller hi hi skön lördag kram

Svar: Men de är oxå jätte finaKram
Maria Thuresson

Tezzo

Åh så snyggt!

Svar: Ja, verkligenKram
Maria Thuresson

whiskeysour.blogg.se

älskar när granen kommer in, då är det jul på riktigt!

Svar: Ja, så tycker jag med.äkram
Maria Thuresson

Lis Mari

Här julstökas ingenting, det är inte min grej liksom ;)

Svar: Nä, alla är vi olika.Kram
Maria Thuresson

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så mysigt! Jag har inget julstök, jag borde nog vara mer för julen men ibland undrar jag om jag tillhör de få som inte hypar den :).

Svar: Man känner jublet själv hur man vill göra.Kram
Maria Thuresson

Felicia - Everyday / Fashion / Modeling

Åh vad fina!:)

Svar: Tackarkram
Maria Thuresson

Viktoria Eriksson

så fina julgranar! :)

Svar: Ja, verkligenkram
Maria Thuresson

Hanna Karlsson

Jag gillar också den översta granen bäst!

Svar: Så snyggKram
Maria Thuresson

Sarah

F tack :) hoppas hon blir nöjd

Svar: YesKram
Maria Thuresson

Emma Engström

Hoppas ni hittar en underbar gran! :D Kram

Svar: Nu har vi hittat enKram
Maria Thuresson

Linn Strömberg

Tycker också om den översta!

Svar: Den är så fin.Kram
Maria Thuresson

Christin

Härlig inspo :o) vi har fått börja en tradition med två granar för att komma överens om färg etc... haha så nu har vi en som glittrar o tindrar o en med färg.

Svar: så kul idekram
Maria Thuresson

ISABELLA

åh den översta var superfin!

Svar: så santkram
Maria Thuresson

Eleonora Adriana ♥

Fina!

Svar: Tackkram
Maria Thuresson

Petra Olsson

så fina granar,vi har en plast på övervåningen men i morgon vill jag köpa hem en äkta till matsalsrum.kramar

Svar: Så mysigtkram
Maria Thuresson

Carina Marianne Holst

Áh vad fina granar!! :) Kram!

Svar: Tackarkram
Maria Thuresson

MADDISENJ.SE

Wow den översta var fantastisk. Älskade väggarna på den bilden också, så snyggt!

Svar: ja, håller med digkram
Maria Thuresson

TantGlad

Så himla fina bilder på granar.
Hm....den perfekta granen? Tycker alla är fina på sitt sätt.

Ha en fin fjärde advent nu.
Kram.

Svar: Tack detsammakram
Maria Thuresson

15 år & blivande mamma

Hoppas ni funnit er en fin gran!

Svar: ja, det har vikram
Maria Thuresson

Elsa

Åh vilka härliga bilder på alla julgranar!

Svar: tackkram
Maria Thuresson

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så fina granar :)

Svar: javisst är deKram
Maria Thuresson

starsinlife.blogg.se

Åhh så fina! Det lallat jag riktigt julkänsla :) kram!

Svar: Tackarkram
Maria Thuresson

sara

Vilka vackra granar! Hoppas du får en bra start på julveckan :)

Svar: Tack detsammaKram
Maria Thuresson

Annika

Det är kläderna som gör det...Även den fulaste gran kan bli vacker. Nu vill jag önska dig en riktigt GOD JUL och hoppas att den blir helt underbar.
Kramen

Svar: Så sant...detsamma till digKram
Maria Thuresson

Celine

Så fina granar!

Svar: Ja, visst är dom.Kram
Maria Thuresson

Mina

Lycka till med granjakten! :)

Svar: TackarKram
Maria Thuresson