Erbjudande

 
 
Hej på er finingar.
Allt väl idag hoppas jag.
Äntligen fredag, eller hur?
och ni är säkert många som ska på
julfest ikväll.
Nästa fredag blir det  julfest för min del,
det ska bli jätte mysigt.
 
Men det är sju hela dagar till dess
så det hinns med mycket kul.
 
Tänkte tipsa er om att Hemtex har 25% på hela sitt
sortiment framtill 14 december. Både i butik och på
nätet. Det gäller för medlemmar eller om du blir medlem.
Så passa på, de har ju så mycket fint både till julen och annars.
Man kan ju även passa på att handla ngn julklapp.
 
 
 
Jag köpte deras vackra runda vas för en tid sedan.
Den finns i två storlekar,
 Detta är den stora som är 27 cm diametern
men det finns även i en mindre variant.
Så snygga till alla snittisar eller med granris i till julen.
 
 
 
Så alla fina,
en riktigt mysig Fredag
till er,
från mig.
 
Kramar
 
 
Kubus ljusstake Rund vas med tallris
32 kommentarer
Elin

Älskar ljusstaken!

Svar: ja, den är snyggkram
Maria Thuresson

riitta

Va fint!

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

har med den vasen så snygg!

Svar: härligtKram
Maria Thuresson

Netti Starby

Åh vad fint du har det och jag har också samma vas :-D Kram

Svar: Tack ...ja den är så finKram
Maria Thuresson

Emma Engström

Åh så underbart fint! Gillar stilen :D Kram

Svar: Tack snälla EmmaKram
Maria Thuresson

Natalie Salazar

så mkt fint :) jag säger det igen älskar er inredning :)

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Mirre

Mysigt med julbord nästa vecka då, och hemtex har ju så mycket fint

Svar: JaKram
Maria Thuresson

Ghugge

Hej Maria! Önskar dig också en riktigt härlig helg! Hemtex har jättemånga fina saker! Kram

Svar: Ja, visst har de...mysig söndag till digKram
Maria Thuresson

Anonym

Så fina bilder, är ljusstaken från Rusta jättesnygg har själv en lika dan.

Svar: Tack snälla...ljusstaken är från Miljögården i LundKram
Maria Thuresson

Carolina Thoor

Mysigt! Själv har jag aldrig fått gå på julfest, men jag har precis kommit ut i arbetslivet så det är inte så konstigt! :)

Sv; ja, håller med dig :)

Svar: Nä då kommer det längre framKram
Maria Thuresson

annelie

äntligen fredag hmm..för mig känns det som fredag varje dag tycker det är himmla jobbigt,men det kan bero på att jag är ledig hela tiden..kram

annelie

äntligen fredag hmm..för mig känns det som fredag varje dag tycker det är himmla jobbigt,men det kan bero på att jag är ledig hela tiden..kram

Svar: Ja, då märker man kanske inte av det på samma visKram
Maria Thuresson

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Så härligt med fredagar, vi ska ha julfest inte nu på måndag men måndagen efteråt. Får se om jag orkar gå, eftersom man ska jobba dagen efter. Det lockar väl inte jättemycket att vara uppe sent och sedan gå upp 5:30 morgonen efter för att jobba.

Svar: Nä, det låter lite jobbigt när man ska upp så tidigt dagen efterKram
Maria Thuresson

Felicia - Everyday / Fashion / Modeling

Åh vad fint:) Man kanske ska passa på att shoppa lite där nu då :)

Svar: Ja, passa påKram
Maria Thuresson

Lilly

Åh vad fint, en sån vas har jag också!

Just nu håller jag i en superrolig tävling i samarbete med Nordicfeel där du kan vinna en rabattkod på 300 kronor! Tävlingsreglerna är superenkla, så vad gärna med om du vill! : ) Ha en fin kväll, kramis!

Svar: Tack snällakram
Maria Thuresson

Släpp taget. följ flödet

Åh den där vasen har jag suktat efter länge nu haha! :) Kanske ska ta och passa på.. Tack för tipset! :) Kram

Svar: Ja, gör detkram
Maria Thuresson

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så fint :)

Svar: Tackar Kram
Maria Thuresson

Eva`s blogg

God förmiddag ....jätte fint nja julfest blev det inte för vårt jobb i år fanns inte pengar i Malmöstad men det är ok för min del ...du veckan går snabbt skall du se :) njut av dagen kram

Svar: Ja ibland behöver man inte de där festernaKram
Maria Thuresson

MADDISENJ.SE

Åh så fint och mysigt!

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

Species

Vad fint du har det! Jag har också spanat in den fina vasen :) Var kommer "skrivbordslampan" från förresten? Supersnygg!
Kram

Svar: Tack snälla...lampan har jag köpt av min granne som har en liten bod där hon säljer inrednings saker-Kram
Maria Thuresson

starsinlife.blogg.se

Ska oxå på julfest nästa fredag :) så fint hos dej, tack för tips! Kram

Svar: Så kul...o tackarKram
Maria Thuresson

Jhennifer

Så snyggt och vackert 😀

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Jhennifer

Så snyggt och vackert 😀

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Kim

Jättesnygg vas!

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

Christin

Älskar den runda vasen! Har funderat länge på o köpa den,... men vet inte vart jag ska förvara den när den inte står framme :o) lyxproblem ;)

Svar: Ja, den tar ju lite platsKram
Maria Thuresson

Eva`s blogg

Kikar in & önskar dig en fin 2 advent kram

Svar: Tackar och detsamma till digKram
Maria Thuresson

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Så fint!!

Hoppas du får en mysig söndag! Kram Hanna

Svar: Tack detsamma till digKram
Maria Thuresson

CORNELIA - STOR JULKLAPPSGUIDE

Bra erbjudande! Ni har det så fint :)

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Viktoria Eriksson

åh, så fint! Ljusstaken är underbar :)

Svar: Tack så mycketKram
Maria Thuresson

C A R O L I N E

Sååå fint du har det!

Svar: Tack snällakram
Maria Thuresson

Elena

Fint!

Svar: Tackkram
Maria Thuresson

Emely

Så fint! Jag skulle också vilja ha ett lägre skåp i vardagsrummet så man kan ta fram vackra saker :) just nu har vi en stor (ful enl min mening), klumpig hylla från IKEA. Men der får bli vårt nästa projekt :)

Svar: Tacka, ja det finna alltid något man vill fixa tillKram
Maria Thuresson