Enkla julfix

 
 
 bild Lekker Fris
 
 
 
Hej på er!
Hoppas ni hade en riktigt
mysig helg och Lucia igår.
 
Jag hade en toppen helg med mycket
festligheter och trevligt folk runt omkring mig.
 
Och nu tillbaka till vardagen och det slår mig 
att det är så himla mörkt. Det är tur att julen 
finns med all belysning och levande ljus
som ger lite ljus i mörkret.
Så idag tänkte jag bjuda på lite julinspiration
i form av olika pynt. 
Lite enklare varianter som man faktiskt kan 
fixa själv.
 
Den första är stjärnan i trä som man lätt
sätter ihop med några spikar eller 
med trälim och snöre om man hellre vill det.
 
 
Bild Lekker Fris 
 
 
 
Vackra grenar är ju ganska lätt att få tag på och
urtjusigt att hänga lite pynt i .
Snygga stjärnor i lite hårdare papper
är ju oxå lätta att fixa själv.
 
 
bild vibekedesign.blogspot.co.uk 
 
 
 
Sen har vi ju alltid pepparkakor, här
är det ju bara fantasin som sätter gränser.
Möjligheterna är oändliga.
Älskar dem hängande på den 
lilla grenen.
 
 
bild planete-deco.fr
 
 
 
Vackra påsar av papper istället
för krukor och många
växter är ju alltid snyggt.
 
 
 
bild johanna-vintage.blogspot.nl
 
 
 
 
Och sist vackra pappstjärnor i grupp
är ju bara så himla snyggt och
oftast kostar de inte så mycket att
köpa in.
 
Så lite inspo från mig
till er.
 
En riktigt bra Måndagskväll
Önskar jag er.
 
Kramar.
 
 
22 kommentarer
A M

ÅH så mycket fint, tack för tips! :D

Svar: Tack själv o kul att det gillas.Kram
Maria Thuresson

MALIN

Vilka vackra bilder! Älskar verkligen stjärnan på första bilden! Kram

Svar: Å, ja den är så fin.Kram
Maria Thuresson

Hem ljuva hem

Härlig julinspo. Gillar bild nr.4 ser så mysigt och varmt ut. Kram Pia

Svar: Ja, det gör den...kulKram
Maria Thuresson

coffeeandcupcake.blogg.se

Så fint :)

Svar: Kul att du gillar det.Kram
Maria Thuresson

Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

önskar att jag borde i hus och kunde pyssla mer

Svar: Det kan man göra ändå.Kram på dig
Maria Thuresson

starsinlife.blogg.se

Snyggt! Låter som du haft en Toppen helg :) jag var oxå på julfest i fredags med mitt jobb, fina granar du gjorde när du var iväg. Så mysigt nu. Kram

Svar: Ja, verkligen en toppen helg...hoppas du oxå hade kul på din julfest.Kram
Maria Thuresson

Lis Mari

Jag har inte läst inlägget utan bara svepts med av de vackra bilderna - så tack för det. Men ja, visst är det ohyggligt mörkt nu... men snart vänder det, 22/12 blir det ljusare och ljusare för varje dag!

Svar: Tackar...ja, det är verklige skönt att det vänder snart.Kram
Maria Thuresson

sommarblom.blogg.se

Fin inspo!

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

sarah

å tack =)

Svar: DetsammaKram
Maria Thuresson

Viktoria Eriksson

så fina bilder, verkligen inspirerande :)

Svar: Roligt Att du tycker det.Kram
Maria Thuresson

Felicia - Everyday / Fashion / Modeling

Åh vad fint! :)

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

Mirre

Så mycket fint du visar upp och så härligt att er helg var bra =D

Svar: Kul att du tycker om det.Kram
Maria Thuresson

Ghugge

Tack för härlig inspiration! Jag gillade också grenen med pepparkakor på, så enkelt och fint! Den kommer jag att ta efter!
Kram

Svar: Ja, gör det , den var så fin.Kram
Maria Thuresson

Carolina Thoor

Jag är inspirerad! Ja, det är tur att julbelysningen finns så det slipper vara så himla mörkt jämt :P

Sv; tack ska du ha! Hon tackar :)

Svar: Ja, verkligenKram
Maria Thuresson

Carina Marianne Holst

Gud så fin inspo! Gillar verkligen pepparkakorna :) Kram

Svar: Kul att du gillar det.Kram
Maria Thuresson

Isabella Huynh

vilken fin stjärna på den första bilden!

Svar: Ja, det tycker jag medKram
Maria Thuresson

Cissi

Vilka härliga bilder

Svar: Ja, håller medKram
Maria Thuresson

corneliaeriksson.blogg.se

Så härlig inspiration!! Juletiden är verkligen vacker.

Svar: Ja. så santKram
Maria Thuresson

Linda

Åh tack;) Ja den luktar underbart! Får göra fler;)

Svar: ja verkligenkram
Maria Thuresson

Miss Baby Peaches

Jättehärliga bilder!

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

OLIVIA | 17,5 årig tjej i mediebranschen

Härliga bilder!

Svar: Ja, dom är fina.Kram
Maria Thuresson

Christin

Härliga inspirations bilder :o) tror jag samlat på mig några av de på pinterest redan.

Svar: Kul...alltid bra att samla på sig lite inspo.Kram
Maria Thuresson