Mellobjudning

 
 
 
Hejsan på er!
Hoppas ni hade en riktigt mysig Mellohelg.
 
Vi hade ju kompisar över för att titta på finalen tillsammans.
Det blev väl lite sisådär med det, man har ju så mycket
att prata om. Samtidigt så är det ett perfekt program att ha på
lite i bakrunden. För min del var det faktiskt första året på länge
som jag tyckte att fel låt vann men så kan det vara,
smaken är som baken.
 
 
Mannen kockar lite i köket och på bordet är det små snödroppar
och kvistar från körsbärsträd som får stå för pyntet.
 
 
Nu önskar jag er en riktigt mysig
Måndagkväll.
 
Kramar
 
17 kommentarer
Netti Starby

Vad mysigt ni har haft det och jag gillade inte heller låten som vann :-D Kramis

Svar: Ja, det var mysigt
Maria Thuresson

Mirre

Så fint ni fixar det och vi kikar ej på mello så vet ej om rätt låt vann `=D

Svar: Tackat
Maria Thuresson

Mirjam%20Therese

Åh så fint med snödroppar på bordet! Nu börjar det verkligen bli vår :D Vad blev det för mat på bjudningen?

Svar: Tack snälla, Mexikanskt tema..enchilada, tacotårta och glass med ananas och chili
Maria Thuresson

NICOLE

Men åh, mysigt värre :)

Svar: Tack snälla
Maria Thuresson

Carro

Åh så mysigt! :)

Svar: Tackat
Maria Thuresson

Joline

Såå fina bilder!😃

Svar: Tack snälla
Maria Thuresson

Wilma

Tyckte det var många bra låtar i år så kunde inte bestämma mig haha! Mysigt <3

Svar: Ja det var det faktiskt
Maria Thuresson

Dixi Wonderland

Va fint ni bor :D

Svar: Tackar
Maria Thuresson

Bella

Mysigt!

Svar: Tack
Maria Thuresson

starsinlife.blogg.se

Superfint! Både dukning, arrangemang :) jag gillade Jon Henrik och Victoria , Nano -hette han så? Haha... kram

Svar: tack snälla, min favvo var Mariette
Maria Thuresson

elin

Åh så mysigt det där såg ut :)

Svar: tack snälla
Maria Thuresson

Johanna Utterberg

Åh så fint du har dukat! :) Kram

Svar: Åh, tackar
Maria Thuresson

Sanna

Wow, så fint ni har det!

Svar: Tack snälla
Maria Thuresson

Alice

Så himla trevligt! ^^ Kram.

Svar: tackar
Maria Thuresson

Moa

Vad mysigt det ser ut!

Svar: tack
Maria Thuresson

Eleonora Adriana ♥

Mysigt :)

Svar: yes
Maria Thuresson

ajlimullersandvik.blogg.se

Vem hejade du på? :D

Svar: Mariette, tycker hennes låt är så mysig
Maria Thuresson