Wow, för Formex

 
 
Hej på er!
Så var det Måndag igen. Jag hoppas att er helg
varit riktigt mysig.
 
Jag och en vännina var i Stockholm i två dagar just
för att gå på Formex mässan. För oss var det första gången
men så himla roligt och så många intryck som ska smältas
och sorteras på rätt plats i hjärnkontoret.
Det blir absolut inte sista gången jag går på
denna härliga mässa och nu är jag alldeles
fullproppad med inspiration.
 
 
 
 
Visst kan man bara njuta.
 Danska house docktors monter var en riktig
favorit. Danskarna är ju så duktiga på det
där med inredning.
 
Kramar
 
5 kommentarer
Mirre - Sweetwords

Oh så mycket fint =D

Svar: Ja, vsrkligen
Maria Thuresson

starsinlife.blogg.se

Åhh så kul! Hade jag oxå velat snyggt!

Svar: Ja det var givandeKram
Maria Thuresson

Netti Starby

Dit skulle jag också ha velat åka till och så mycket fint det fanns där. Älskar inspiration inom inredning :-D Kramis

Svar: Håller medKramia
Maria Thuresson

Petra Olsson

Så mkt tjusigt det finns och nu till våren vill man förnya i hemmen:) kramar

Svar: Ja visst e det så
Maria Thuresson

Gittan

Så fint, härligt med inredning. Kram.

Svar: Ja visst är detKram på dig
Maria Thuresson