Så nöööjd

 
 
 
Hej på er denna härliga Torsdag.
Hoppas ni har det riktigt bra idag.
 
Jag har en riktig röra här hemma idag.
Vi var iväg på Ikea igår och köpte
två hurtsar till vårt arbetsrum.
I de flesta fall är det mannen
som står för monteringen.
Men nu orkade jag inte vänta
utan tog tag i det själv
Om man bara följer ritningen
så går det ju.
 
 
 
 
Och Sim Sala Bim,
så var en hurts färdig och
bra blev det visst också.
Jag är såå nöjd.
Får se om jag monterar
den andra också eller om
jag sparar den till mannen, hihi.
 
 
Härlig Torsdagkväll
på er.
 
Kramar
 
 
 
 
 
Alex hurts från Ikea
16 kommentarer
angelicasvarld.blogg.se

Barnen har dom där hurtsarna till sina skrivbord - vi är supernöjda!

En härlig kväll önskar jag dig!

Svar: Å, så kul...detsamma till digKram
Maria Thuresson

Gittan

Jättefina, duktig du är och bra med mycket plats. Ha en skön kväll. Kram.

Svar: Tackar...detsamma till dig.Kram
Maria Thuresson

Viktoria

Visst känner man sig duktig när man gör saker som dessa alldeles själv! Det var riktigt fina hurtsar som verkar svälja mycket. Bra förvaring kan man aldrig få för lite av!

Svar: Ja, visst gör man det och förvaring är verkligen super.Kram
Maria Thuresson

Netti Starby

Vad roligt att du fixade det och vill man så kan man :-D Kram

Svar: Ja det ligger något i det.Kram
Maria Thuresson

Helen

Vad duktig du är:) och bra blev det oxå, jättefin! Ha en skön Kväll Maria. Kram

Svar: Tack snälla , detsamma till dig.Kram
Maria Thuresson

Yohanna af Skovde

Åh, vilken fin! :)

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

Eleonora Adriana ♥

Fin :)

Svar: TackKram
Maria Thuresson

Mirre

Oh bra och fin förvaring

Svar: Tack Kram
Maria Thuresson

Ann-Sofie

Härligt när det äntligen är klart! Trevlig helg önskar jag dig, kram

Svar: Tackar och detsamma till digKram
Maria Thuresson

Carina Marianne Holst

Så bra med IKEA. Blev ju perfekt! Du är händig :) Kram

Svar: Tack snälla Kram
Maria Thuresson

Emma Grann Fotografi

IKEA är ju bäst! Kul med nytt :)

Svar: YesKram
Maria Thuresson

von Ahn ♥

Tack fina du ♥
Spännande men nya möbler!

Svar: Ja visst är detKram
Maria Thuresson

Isabella Huynh

Dom är så bra och stilrena!

Svar: Ja verkligenKram
Maria Thuresson

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt! :)

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

Johan

ra jobbat! :)
Finns alla delar med, då brukar det gå bra, men när det saknas delar, då blir det värre ;)

SV: Det var en jätehärlig dag och det gjorde faktiskt inte så mycket att solen inte visade sig, men klart det hade varit ett + om den hade gjort det :)

Ha en fin lördag! :)

Svar: Usch om det saknas delar är det ju katastrof.Kram
Maria Thuresson

anneli

Vilken sweet! jag längtar att handla in så jag får bygga en walk in closet med sminkhörna :D

Svar: Åka det lät mysigt.Kram
Maria Thuresson