Fettisdagen

 
 
 
 
Hej på er!
Så var det äntligen Fettisdagen.
 
Ja, nu kan man festa på de goda semlorna
utan dåligt samvete och för en gångs skull
stämmer detta i mitt fall. Det är faktiskt min första
semla för denna säsongen, alldeles impad själv
att jag klarade hålla mig så länge.
Och detta är ju ett alldeles
perfekt sätt att fira en annars helt vanlig Tisdag.
Nu finns det ju så extremt många varianter att
välja på men jag kör på ett säkert kort.
En klassisk hederlig semla med mandelmassa
och grädde på en bulle.
Mums
 
 
 
 
 
 
En riktigt mysig Fettisdag
önskar jag er.
 
Kramar
 
 
fastlagsbulle fettisdagen klassisk semla
18 kommentarer
MALIN

Mysigt och gott med semlor :) Kram

Svar: Ja riktigt mumsigt.Kram
Maria Thuresson

corneliaeriksson.blogg.se

Vad mysigt det ser ut! :)

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Natalie Salazar

aaaa eller hur :)
men ditt hem är ju heeelt gudomligt! :D
vill se mer bilder

Svar: Åh, tack snälla Natalie så glad jag blir.äkram
Maria Thuresson

N

Så gott! Åt också en semla idag :)

Svar: Mumsigt Kram
Maria Thuresson

KIKKI

Tack tack :) Åh vad gott med semla! Här blev det ingen idag tyvärr :/

Svar: Så trist.Kram
Maria Thuresson

A M

Mums vad gott, tror jag ska trycka i mig en ikväll :P

Svar: Det gör du rätt i Kram
Maria Thuresson

Hedda Rönnlund

Åh så mysigt med elden i bakgrunden!

Svar: Tack snälla.Kram
Maria Thuresson

Ghugge

Mycket smakfulla bilder i alla bemärkelser!
Kramis

Svar: Tack fina Ghugge.Kram
Maria Thuresson

coffeeandcupcake.blogg.se

Fina bilder och gott med semla :)

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Emma Engström

Har inte ätit en semla idag faktiskt! :o

Svar: Din stackare Kram
Maria Thuresson

Amanda Jönsson

Ska snart äta semla jag med!

Svar: GottigKram
Maria Thuresson

Yohanna af Skovde

Kan säga att det inte är första semlan för mig ;)

Svar: Haha mumsKram
Maria Thuresson

Maja

Mysiga bilder!:)

Svar: Tack så mktKram
Maria Thuresson

Netti Starby

Åh vad mysigt :-D Kram

Svar: TackatKram
Maria Thuresson

ALICE

Åh vad gott och superhärliga bilder!

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Anonym

Detsamma på dig! Och håller med om att det ska vara en klassisk semla ; ).

Svar: Mmm så gott.Kram
Maria Thuresson

Eleonora Adriana ♥

Mysigt :)

Svar: YesKram
Maria Thuresson

Petra Olsson

Vilka underbara bilder,här blev det också semlor:) kram

Svar: Tackar , så härligt.Kram
Maria Thuresson