Söndags mys

 
 
 
Hejsan på er!
Hoppas ni har det riktigt bra
denna härliga Söndag.
 
Jag har haft en riktigt super helg.
Igår var jag och kollade på Elinas dans-
uppvisnig på stortorget, så duktig hon är.
På kvällen var vi med svåger och svägerska
och kollade på Anders Jansson:
" Kom in och stäng dörren". Så super
rolig han är, sällan man skrattar så mycket.
Så om ni inte redan sett den så kan jag varmt
rekommedera den.
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag njuta av det sista
som är kvar av denna fina Söndag
 
Kramar.
 
 
bruna skinnpuffar grå Howardsoffa
36 kommentarer
Matilda Berlin

WOW vad fantastiskt fint du har det hemma! Blir ju riktigt avis ;) Njut av kvällen =)

Svar: Åh...tack snälla.Kram
Maria Thuresson

Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så fint du har de längtar efter att få flytta när jag ser dina bilder

Svar: Tack snälla.Kram
Maria Thuresson

Netti Starby

Jag älskar din inredning och du har så himla fint! Kram

Svar: Tackar, så glad jag blir.Kram
Maria Thuresson

Tove

Så himla fint!

Svar: Tackar.Kram
Maria Thuresson

Marie

Så fint det är hos er och så härligt att gå på en show och skratta mycket =D

Svar: Tackar...ja, det var jättekul.Kram
Maria Thuresson

Petra Olsson

Så fint du har och högt i tak det gillas:) kramar

Svar: Tack, snälla.Kram
Maria Thuresson

Sussi

I den inomhusmiljön förstår jag att du kan njuta. Du har så himla fint! Kram

Svar: Åh, tack snälla du.Kram
Maria Thuresson

maria eek

Vilket vackert hem du har!

Svar: Tack snälla Kram
Maria Thuresson

ajlimullersandvik.blogg.se

Gud så vackra puffar på golvet :D I love them!

Svar: Tack snälla...de är från Marrakech.Kram
Maria Thuresson

sara

Så himla fint ni har det hemma. Hoppas du får en fin start på veckan :) KRAM!

Svar: Tack snälla du och detsamma till dig.Kram
Maria Thuresson

Louise

Så fint!

Svar: Tackar.Kram
Maria Thuresson

Tilda

Åh vilket vackert hem!!! :)

Svar: Tack snälla.Kram
Maria Thuresson

Sara Olofsson

Härliga bilder, jätte fint hem och som jag älskar dessa Howard soffor ❤

Sara Olofsson

Härliga bilder, jätte fint hem och som jag älskar dessa Howard soffor ❤

Svar: Tack snälla du....Kram
Maria Thuresson

corneliaeriksson.blogg.se

Ni har det så himla fint! Jag vill bara ligga där på soffan och lata mig en hel dag!

Svar: Tack snälla....ja,det lät riktigt härligt.Kram
Maria Thuresson

Ghugge

Så fint ni har det och nu är det helg igen!
Tittar in och önskar dig en fin valborg och första maj!
Kram

Svar: Tack snälla Ghugge...önskar dig en härlig Kristihimelsfärds helg.Kram
Maria Thuresson

Susanna

Så fint har skrivit det innan, tycker verkligen om din stil.. Kram

Svar: Tack snälla Susanna, det värmer verkligen...Kram
Maria Thuresson

Sarah

hå hälig in reding

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Isabella Huynh

vad mysigt :)

Svar: Tack snälla.Kram
Maria Thuresson

Tilda

Ni har det så fantastiskt fint! :)

Svar: Åh, tack snälla du.Kram
Maria Thuresson

Amanda Jona [SPONTAN]

Alltså jag dör så fint du har det!

Svar: Tack snälla Amanda, så glad jag blir.Kramar
Maria Thuresson

N

Superfin inredning verkligen! Bli inspirerad :D

Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard

Så himla vackert!! Kram

Anonym

Nä, nu vill vi ha lite nya inlägg Mia!❤️/Anita

Anonym

Nä, nu vill vi ha lite nya inlägg Mia!❤️/Anita

Anonym

Nä, nu vill vi ha lite nya inlägg Mia!❤️/Anita

Pernilla

ohh så fint !!

Pernilla

ohh så fint !!

Petra Olsson

Saknar dina inlägg ❤️Hoppas allt är bra ? Kram

Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard

Så roligt att kika på dansuppvisning! Såå fint :D Kram

ullie

fiina bilder som alltid kram o fin helg

starsinlife.blogg.se

Så fint!! Ser att du oxå har en bloggpause... jag har inte bloggat på några månader då nåt helt oväntat och tråkigheter hänt, men nu är jag tillbaka igen. Hoppas att allt är bra med dej. Kram

starsinlife.blogg.se

Så fint!! Ser att du oxå har en bloggpause... jag har inte bloggat på några månader då nåt helt oväntat och tråkigheter hänt, men nu är jag tillbaka igen. Hoppas att allt är bra med dej. Kram

Anna F-Alfredsson

Vill bara säga att jag fullkomligt älskar din blogg och saknar dina inlägg! Hoppas allt är bra med dig!
Kram Anna

Celine

Så otroligt fin inredning!

Helen

så fint!, hoppas allt är bra med dej..... kram