Lampa.

 
 
 
Hej på er!
Allt väl hoppas jag? Vi har det bra.
 
Jag och Elina vill passa på att tacka så mycket för alla gratulationer som hon fick igår på sin födelsedag.
Vi hade en jätte mysig dag.
 
Idag planerar vi lite för hennes rum.  Allt är färdigmålat och nya lister är på plats, nu är det ju bara möbler och annat fix som fattas. Så idag har jag tagit fram lite olika taklampor till förslag som hon kan välja på.
 
Ni ska få se..
 
 
 
Nr 1
 
 
 
 
Nr 2
Nr 3
 
Nr 4
 
 
 
 
 
nr 5
 
bilder ellos,ikea och artilleriet
 
 
 
 
Vad tycker ni?
 
Just nu känns det som det är nr 2 eller nr 5 som är mest intressant för henne.
Jag tycker nr 2 är så himla fin,så jag hoppas på det valet.
Nr 1 är också jätte snygg tycker jag men den hänger nog lite för långt ner i hennes rum.
 
Detta var allt för mig idag.
Ha en riktigt mysig Onsdag.
 
Kram
Feather lamp Taklampa .ikea maskros maskros lampa ikea
15 kommentarer
linah

gillar nummer 2 vääldigt mycket!!:D

sv; åh tack så mycket för din fina kommentar!<3

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Jag håller med dig! Nr 2 är jätte fin!

Hoppas du haft en fin onsdag!

Anita

Håller också på nr 2!

Emma Engström

Lycka till med allt till rummet, kommer nog bli snyggt när det är på plats! Kram

Louise

Tvåan var fin men min personliga favorit är nummer tre!

Mirre

2,3,5 gillar jag bäst =D

angelicasvarld.blogg.se

2:an!!!

corneliaeriksson.blogg.se

Så fina lampor!! Jag har hittat massor med snygga bords/fönsterlampor jag vill ha. Men har inte plats... Haha! Alltså har inte eluttag så det räcker :(

Svar: Vi har precis tvärtom....fattas belysningKram
Maria Thuresson

Cissi

Nummer 2 är verkligen jättefin! Försökt övertala maken om att ha den i sovrummet ;)

Svar: Ja gör detKram
Maria Thuresson

Amanda Jona [SPONTAN]

Många riktigt läckra! :)

Petra Olsson

Grattis i efterskott till tonåringen:) nr 2 är ju sååå fin kram

Svar: Tack , ja visst är den fin.
Maria Thuresson

N

Coola lampor!

N

Coola lampor!

Svar: Tackar
Maria Thuresson

starsinlife.blogg.se

Ååå 2:an älskar den!! Har maskroslampan i vår hall.

Svar: Jag tror det blir 2an, maskroslampan ät oxå jättefin Kram
Maria Thuresson

Sara

Nr 5 har vi och den är så fin, men tycker alla är fina :) <3

Svar: Ja de är jättefin.Kram
Maria Thuresson