Nöjd

 
 
Hej svejs på er!
Vilket strålande väder vi har här idag, nu känns det verkligen som vår.
 
Idag var jag en runda på Ikea för att kolla in den nya kollektionen Jassa
som hade premiär idag. Så himla mycket fint, skulle vilja ha mycket
men det var bara den här lilla korgen som fick följa med hem och då
fick jag verkligen lägga band på mig.
 
 
Men några bestick blev det också som snart ska utgå, så de såldes för under halva priset.
Du hittar dem här. Snygga lättskötta bestick med lite robustare känsla, så jag känner
mig så nöjd. Jag har ju annars nysilverbestick när vi har lite större kalas men det är så
jobbigt att putsa dem hela tiden och personligen tycker jag dessa är snyggare.
 
 
 
 
 
 
 
 
Mys nu ordentligt och ha en superhelg.
 
Kramar
 
 
 
 
 
Ikea bestick ikea jassa
6 kommentarer
Johanna Utterberg

Vad kul med lite nytt! :) Och ha en dunderhärlig helg nu! Kram

Svar: Tack detsammaKram
Maria Thuresson

Bella

Fin inredning!

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Jessica Högberg

Behöver också nya bestick. Hoppas det finns några billiga på måndag när jag ska dit!

Svar: Hur gick det hittade du några bestick?Kram
Maria Thuresson

Petra Olsson

Ja vädret har varit utan all kritik,så underbart.kramar

Svar: Så härligtKram
Maria Thuresson

Helen

Så fint! Gillade korgen, har alldeles för många hemma ;) Haha...vad fint ert sovrum ser ut att bli oxå ;) kram

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Jessica Högberg

Nä, glömde, behövde annat😉