Boktips

 
 
Hej på er!
Så var det äntligen Fredag igen, Jippie.
Idag blev det ingen hotyoga för mig tyvärr, jag har
varit med dottern hos läkaren och det går givetvis före.
Sen har jag handlat lite mat till helgen, städat och fixat
lite i trädgården. Tänkte jag skulle slå mig ner en stund
och fortsätta läsa lite i min nya bok Neurodesign. Superbra
bok som är skriven av en hjärnforskare och en
inredningsdesigner, helt i min smak. Lite som Feng Shui
hur vi ska inreda vårt hem för att må bra och hur det påverkar
vårt välmående med vår inredning...läs den. Jag köpte min här
 
 
 
Så med detta kära ni
önskar jag er en super
härlig Fredagkväll.
 
Kramar
 
 
 
kinfolk neurodesign
18 kommentarer
Marie

Tack för boktips

Svar: 😀
Maria Thuresson

Natalie Honkonen

Så bra tips! Kram

Svar: 😀
Maria Thuresson

Tilda Barkselius

Tack för tipsen!

Svar: 😀
Maria Thuresson

NICOLE

Vad kul med tips! :) Ha en bra helg :)

Svar: Detsamma
Maria Thuresson

Netti Starby

Tack för tipsen och ha en fortsatt trevlig helg! <3 Kramis

Svar: Tack detsamma
Maria Thuresson

Pauline Hurtig

kul tips :D

Svar: 😀
Maria Thuresson

Johanna Utterberg

Vilket bra boktips! :) Hoppas du har en fin helg! Kram

Svar: Tack detsamma
Maria Thuresson

Carro

Härlig bok :)

Svar: Yes
Maria Thuresson

Petra Olsson

Men åh dessa måste jag titta närmare på:) kramar

Svar: Ja, den är läsvärd
Maria Thuresson

jessy

Är sämst på att läsa böcker haha, men verkar vara bra tips :D

Svar: Tackar
Maria Thuresson

NICOLE

Kul med tips =)

Svar: 😄
Maria Thuresson

Erika

Jag hoppas du fått en fin helg :)

Svar: Ja det har , detsamma till dig
Maria Thuresson

Sannas rum

Åh jag är sååå sugen på den boken :)

Svar: Mkt bra
Maria Thuresson

Amanda Jona [SPONTAN]

Tack för tipsen! :)

Svar: 😁
Maria Thuresson

Alice

Låter som en intressant inredningsbok ju! ^^

Svar: Ja, läs den
Maria Thuresson

ajlimullersandvik.blogg.se

Det låter toppen :-)

Svar: Ja, verkligen
Maria Thuresson

http://christinsshopping.blogg.se

Vilka bra boktips! Jag tycker att neurodesign låter spännande! Kram

Svar: ja, det är det
Maria Thuresson

Eleonora Adriana ♥

Låter intressant, tack för tipset!! :)

Svar: Mmm, mkt intressant
Maria Thuresson