Jippie

 
 
Hej på er finingar!
Så var det äntligen Fredag...Jippie!
 
Jag har precis varit ute på en timmes
PW tillsammans med min kära syster.
så himla skönt och mysigt.
 
Nu börjar Fredags lugnet infinna sig.
Simon and Garfunkel spelas på stereon
och en av mina absoluta favorit låtar
El Condor Pasa. Det finns inte många låtar
som slår den, så himla bra den är.
Jag kryper upp i soffan med senaste
numret av Hus o Hem och en kopp kaffe.
Nu ska jag mysa bara en liiiten stund innan
det är dags för fredagens middagslagning.
 
 
 
 
 
Världens bästa Fredagkväll
önskar jag er.
 
Kramar
 
 
fredagsmys simon and garfunkel
21 kommentarer
A M

Åh så mysigt, önskar dig en underbar helg! :D

Svar: Tackar, detsamma till digKram
Maria Thuresson

Fairyland surprises

Fredagsmys ser jag! :D

Svar: YesKram
Maria Thuresson

Lilla My

Mycket trevlig sida du har, mitt första besök här!
Fortsatt trevlig fredagskväll till dig med :)

Svar: Åh, tack så mycket och välkommen, hoppas di tittar in igen.Detsamma till dig.
Kram
Maria Thuresson

Viktoria Eriksson

Mysigt! ha en bra helg nu! :)

Svar: Tack detsammaKram
Maria Thuresson

Yohanna af Skovde

Vad gött med PW! :) Trevlig kväll!

Svar: Ja.....detsamma till dig.Kram
Maria Thuresson

Sandra

Mysig dag!

Tack så mycket!! :) kram

Svar: Ja verkligenKram
Maria Thuresson

N

Skönt med pw!

Svar: Ja, jätte härligt.Kram
Maria Thuresson

Ghugge

Härligt att koppla med något man gillar dessutom har du god musiksmak tycker jag! Önskar er en härlig helg!
Kram

Svar: Tackar, härlig vecka till digKram
Maria Thuresson

christin

Fredagar är alltid så härliga :o)

hoppas du har en riktigt härlig helg!!

Svar: Jaaaa, verkligenKram
Maria Thuresson

Eleonora Adriana ♥

Mysigt :)

Svar: YesKram
Maria Thuresson

Helen

Hoppas din helg blir toppen. Kramar♡

Svar: Tackar, härlig vecka till dig.Kram
Maria Thuresson

MALIN

Vad härligt :) Jag önskar dig en fin lördagskväll! Kram

Svar: Tack , härlig vecka till digKram
Maria Thuresson

ISA

låter som en otroligt härlig fredagsfeeling du hade :)

Svar: Ja, jätte mysigKram
Maria Thuresson

corneliaeriksson.blogg.se

Åh så härligt det låter! En perfekt stund :)

Svar: Ja , verkligenKram
Maria Thuresson

Netti Starby

Den där tidningen är så bra! Kram

Svar: Ja, håller medKram
Maria Thuresson

Maja

Så mysigt!!

Svar: Ja verkligenKram
Maria Thuresson

Mirre

Så härligt och Simon & Gurfankel gillar jag med =D

Svar: Ja ,visst är de bra.Kram
Maria Thuresson

Amanda Jona [SPONTAN]

Lät supermysigt! :)

Svar: Det var det.Kram
Maria Thuresson

linah

ha en underbar dag!<3

Svar: Tack detsammaKram
Maria Thuresson

Annika

Vilken underbar start du fick på din Fredagskväll. Hoppas att resten på helgen blev lika mysig.
Ha det gott. Kramen

Svar: Ja det blev denKram på dig
Maria Thuresson

VERONICA - fashionblog

Åh så mysigt!! :) Kramar fina du!

Svar: Tack snälla Kram
Maria Thuresson