Mumsigt

 
 
 
Hej på er!
Hoppas ni har det riktigt bra och
att er helg varit toppen.
 
Jag hade en jätte mysig helg.
Både med trädgårdspyssel och efterlängtat våffelbak.
Elina har tjatat länge på att vi ska göra våfflor men
jag har inte riktigt kännt för det. Har fått för mig att det
tar väldigt långt tid. Eftersom jag alltid lagar middagen hos
oss har jag sett framför hur jag skulle stå en hel
dag i köket. Först med att göra våfflor och sedan
middagen kort där efter. Så jag blev ju jätte förvånad
när det ändå gick ganska snabbt att göra dem och
när smeten väl var gjord så tog Elina över nästan
hela tillagningen själv...duktiga fina tjej.
 
 
 
 
 
 
 
 
Så gott det var...
 
Ha nu en super Måndagkväll.
 
Kramar
 
 
 
våfflor med sylt och grädde
29 kommentarer
a n n i k a

Super mumsigt!

Svar: Ja, verkligenKram
Maria Thuresson

rememberthiis.blogg.se

Oh vad gott med våfflor :D

Svar: YesKram
Maria Thuresson

Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

åh nu blev jag sugen på våfflor

Svar: Så gottKram
Maria Thuresson

Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard

Vad härligt du verkar ha haft det! Våfflor är verkligen såå gott :D

Svar: Både gott och mysigtKram
Maria Thuresson

Ghugge

Jag åt våfflor i helgen och det var supergott!
Duktig tjej och hjälp du har i köket för era våfflor ser verkligen fina ut. Kram

Svar: Ja, hon är jätte duktig.Kram
Maria Thuresson

Tuva Björnwall

åh vad gott!! :D

Svar: Ja, verkligenKram
Maria Thuresson

Malin Thorell ♔

Våfflor är sååååå gott :D

Svar: YesKram
Maria Thuresson

corneliaeriksson.blogg.se

Jösses så gott!!

Svar: MumsigtKram
Maria Thuresson

Netti Starby

Åh vad gott med våfflor! Kram

Svar: Ja, det är så gottKram
Maria Thuresson

Tilda

Åh vad gott!!! :)

Svar: Håller medKram
Maria Thuresson

Mirre

Men oh ser inte nå gott ut eller =D

Svar: YesKram
Maria Thuresson

Sanna

Åh mums!

Svar: YesKram
Maria Thuresson

Susanna

Så gott, har känt lika, funderar på att köpa dubbla våffeljärn då jag måste göra så många..det går väl bra så länge man inte är många, men blir man fler så tar det ju ett tag.. Kram

Svar: Smart ideKram
Maria Thuresson

Sanna

Gott med våfflor så sugen jag blev nu :)

Svar: Verkligen gottKram
Maria Thuresson

kristin/onlyfemale

Åh vad gott! Älskar våfflor!

Kram

Svar: Jag medKram
Maria Thuresson

Frida

Men gud va sugen jag blev på våfflor :)

Svar: Ja de är så gottKram
Maria Thuresson

linah

sååå gott! <3

Svar: MumsigtKram
Maria Thuresson

sara

Gud så smarrigt med våfflor, det har jag inte ätit några i år än. Kanske får ta och göra det till helgen :) KRAM!

Svar: Ja, gör detKram
Maria Thuresson

Sussi

Mmm så gott det såg ut med våfflor! Försöker klura ut vad vi ska äta idag, kanske ska ta fram våffelgärnet :)
Jag har min helg nu (tisdag och onsdag), jag jobbade i helgen. Skönt med lite sovmornar..

Kram

Svar: Gör det...sovmorgon är så skönt ibland.Kram
Maria Thuresson

Viktoria Eriksson

mums, så gott! :)

Svar: JaKram
Maria Thuresson

Viktoria Grönqvist Alvin

Så gott med våfflor! Något av en bortglömd favorit här hemma tyvärr.

Svar: Så kan det lätt bliKram
Maria Thuresson

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Men åh vad jag blev sugen på våfflor nu :P

Svar: Sanslöst gottKram
Maria Thuresson

Louise

Åh vad gott!!

Svar: JaKram
Maria Thuresson

Kattis

Så galet gott med våfflor!! Och förvånadsvärt snabbt fixat!:)

Svar: Ja, faktiskt.Kram
Maria Thuresson

Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

åh va gott!

Svar: JappKram
Maria Thuresson

Helen

Mmm det finns ju knappt något bättre än våfflor, det är nåt jag kan bli sugenn på:) vi var hos dottern ikv på Räkafton, så himla mysigt hon fixat.

Svar: Låter jätte mysigt .Kram
Maria Thuresson

angelicasvarld.blogg.se

MUMS - våfflor är så gott! Man borde äta det oftare!

Svar: Ja, verkligenKram
Maria Thuresson

Emilie Levinsson

Ååååh så gott!

Svar: Ja verkligenKram
Maria Thuresson

FREEDOMtravel

Ojoj va gott det ser ut! Det är inte ofta man (jag) äter våfflor!

Svar: JättegottKram
Maria Thuresson