Mio min Mio

 
 
 
 
 
Hej på er!
Så var det Onsdag.
 
Dagarna bara springer fram.
Finns det ingen pausknapp man kan trycka på.
Jag tycker det går fööör snabbt.
Samtidigt som jag verkligen längtar till julen
vill jag ändå hinna njuta lite mer av dagarna fram till dess.
 
Hur är det med er,
har ni alla ljusstakar ,stjärnor och annat 
färdigt för advent?
 
Inte jag.
Brukar alltid vara ute i sista stund med det.
Sen älskar jag ju att hitta inspiration.
Både vad gäller julen och annars. 
Idag har jag hittat så mycket fint och prisvärt hos
Mio möbler och det vill jag absolut visa er.
 
 
 
 
 
Jättevackra stjärnor men framför allt är det
ljusstakarna jag vill tipsa om.
 
 
 
Denna snygging finns både i vitt, rött och grått.
Det roliga är att man kan köpa till ljusmanschetter
i koppar eller mässingfärg.
 
Så himla snyggt och genomtänkt,
sen kostar den bara 199 kr och
manscetterna 59 kr, 7 pack. 
 
Vilket fynd!
 
 
 
 
Se så vacker den är med manschetterna
och här är de olika färgerna du kan välja på.
 
 
 
 
 
 
 
 
Denna är också jättetjusig och finns i
krom eller mässingsfärg,
kostar 399 kr.
 
 
 
alla bilder Mio möbler
 
 
Den sista är en av mina riktiga favoriter.
Så stilren och smäcker.
Vacker som adventsljusstake men även
urtjusig att ha framme hela året.
 
Hoppas ni hittade något att tycka om.
 
En fortsatt bra Onsdagkväll
önskar jag er.
 
Kramar.
 
 
Jul
Adventstjärna Mio möbler adventsljusstake
21 kommentarer
Ghugge

Hej Maria! Ja, dagarna springer verkligen iväg! Det blir så fort mörkt så det gäller att planera den ljusa tiden väl. Som vanligt har du fina inspirerande bilder här. Mio har så snygga julsaker har varit dit själv och hittat ett och annat. Ha en fin kväll och andas lugnt..Kram

Svar: Tack så mycket och detsamma till digKram
Maria Thuresson

Netti Starby

Åh vilka snygga ljusstakar och speciellt de stilrena! Kram

Svar: Ja, visst är deKram
Maria Thuresson

Cissi

Vilka snygga stakar. ;) Särskilt den sista i silver, funkar ju året runt ;)

Svar: Ja verkligenKram
Maria Thuresson

Linda-Mamma till Alfred

Ja jösses går alldeles för fort bu tycker jag!Fina stakar snart skall dom tas fram..ihh! Ja kommer bli en kanon bloggmiddag o en bra start på 2016

Svar: Ja , det låter riktigt härligtKram
Maria Thuresson

Josefin

Så himla fint!

Svar: Tackar,,,håller medKram
Maria Thuresson

Emmelie

Va mycket snyggt! Jag är faktiskt två stakar kort har jag kommit fram till men kan inte riktigt bestämma mig för vad jag vill ha :-)

Svar: Jobbigt när man inta kan bestämma sigKram
Maria Thuresson

Petra Olsson

Tack för påminnelsen ;) har ju skaffat övervåning och kom på att vi har fler fönster o fler rum att julpynta.... oh my good bara att ta sig mot Mio i helgen:) så fina ljusstakar.kramar

Svar: Ja visst är dom.....då har du lite mer att pynta detta året..härligtKram
Maria Thuresson

Hem ljuva hem

Underbar inspiration. Jag gillar verkligen MIO blir alltid så glad och peppad när jag kikar in där. verkligen en fin sista ljustake. Kraaaam Pia

Svar: Ja.dom har mycket fintKram
Maria Thuresson

MALIN

Den sista är också en av mina favoriter! Så himla fin, och stilren! Kram

Svar: Ja, håller medKram
Maria Thuresson

Sussi

Så mycket fint dom hade på MiO. Konstaterar precis att jag förra året hade några pappstjärnor som höll på gå sönder. Man tror man har gott om tid till nästa jul, att fixa till eller köpa nytt. Nu är det inte lång tid kvar..

Kram

Svar: Ja visst är det så och nu går det nästan för snabbtKram
Maria Thuresson

Pernilla

Tack för inspiration! Längtar till att få ställa fram adventsljustakarna nu. Kram

Svar: Ja, det gör jag medKram
Maria Thuresson

Eva`s blogg

många fina saker, nja vi tar upp sakerna i veckan blir inte så mkt då vi jobbar i jul men lite mys blir det allt kram

Svar: ja, lite mys hinner man ändåkram på dig
Maria Thuresson

Mirre

Ohhh finns så mycket fint

Svar: ja, håller medkram
Maria Thuresson

Annika

Så snygga....den sista är ju bara så fin :o).
Har definitivt ingen aning vad jag har idag och vad som passar in i huset, kommer bli lite kaos innan man hunnit köpa nytt.
Men det är ju bara rolig kaos.
Härlig inspo, kram

Svar: ja, den sortens kaos kan man gärna takram
Maria Thuresson

Emely

Visst är det lustigt det där med hur man längtar till julen men samtidigt vill man inte att tiden ska springa iväg så väldans?! :) Mio har för övrigt sååå fina saker :)

Svar: ja, precis så är detkram
Maria Thuresson

N A T H A L I E

Åh så fina julsaker! :) kram

Svar: ja, verkligenkram
Maria Thuresson

Anonym

Om man ändå hade råd med såhär snygga julsaker ! Jag har inte fått ihop till själva vanliga inredningen än så mås

Svar: nä ,då förstår jag att det känns mindre roligtkram
Maria Thuresson

Liborius

Jag brukar ta fram julstjärnor och ljusstakar samma helg som första advent är. Men absolut inget annat pynt! I år blir det dock lite annorlunda då vi inte bor i vår lägenhet utan i andra hand:/

Svar: Det är ju lite tråkigare kanske men det kommer ju fler jular.Kram på dig
Maria Thuresson

vjosaa.blogg.se

Åå hjälp!! Jag blir tokig på allt fint som finns!! Beslutångest om mkt, vill ju egentligen ha ALLT😂 Mysiga bilder 😀 Kram

Svar: Ja, visst finns det mkt snyggt, inte lätt att bestämma sig.Kram
Maria Thuresson

Kristin/onlyfemale

Riktigt fina! Köpte de du visade( de grå) på Ullared;) fast köpte de i vitt och mässingsmanchetterna. Kommer bli såå bra!

Kram

Svar: Jaaa, så snyggt.Kram
Maria Thuresson

starsinlife.blogg.se

Har med kikat på dessa ljustakar den grå i mitten gillar jag, finns i svart oxå på Maxi. Kram

Svar: jaha, har maxi också dem...kulKram
Maria Thuresson