Julpyntad Ivar.

 
 
Hej på er finingar!
 Idag är det Torsdag och imorgon är det ju Black Friday.
Kanske är ni många som ska iväg och göra ett litet shoppingklipp?
Hoppas ni har det riktigt bra i alla fall.
 
Kommer ni ihåg att jag visade mitt Ivar skåp från Ikea förra veckan.
Jag hade ju målat det vitt annars var det alldeles tomt.
Nu är skåpet fyllt med olika "bra att ha" saker och jag har hunnit
pynta och göra lite fint på hyllorna.
Lite julpynt har jag hunnit med på just Ivarhyllan,
annars kommer det mesta upp i helgen.
Jag är väldigt traditionsbunden och drar mig lite för att smygstarta
men när jag väl börjat kommer nästan allt upp på en gång.
 
 
 
 
 
Dom fina boxarna till värmeljus och annat småplock
är både användbara och ett snyggt blickfång.
 

Det är alltid kul med lite förnyelse och
speciellt när man kan piffa till det med lite julpynt.
 
Så med detta önskar jag er
en fortsatt mysig Torsdagkväll.
 
Kramar
 
 
 
 
 
Jul
Ivar hylla ikea bruna glasflaskor minigran svart stjärna vimålad Ivarhylla
43 kommentarer
Matilda

Riktigt fina bilder!

Svar: Tack snällaKran
Maria Thuresson

Netti Starby

Det blev verkligen jättefint! Kram

Svar: Tack snälla NettiKram
Maria Thuresson

Natalie Salazar

underbart! det liksom kliar i mina fingrar tills jag får julpynta mer :)

Svar: Ja, håller medKram
Maria Thuresson

Matilda

Gud vad fint och mysigt!

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

fia None

Så snyggt du har det. En riktig inspirations blogg.

Svar: Åh, tack du snällaKram
Maria Thuresson

Jessica

Hej, vad fint du har gjort =) Trevlig torsdags kväll på dig fina du =)

Svar: Tack så mycket..trevlig fredag till digKram
Maria Thuresson

ISA

åh julpynt - mysigast!

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

Mirre

Oh så fint du gjort och pyntat

Svar: Tack så mycketKram
Maria Thuresson

linah

åh va fint! <3

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Eva`s blogg

super snyggt gillar din stil :) ja det blir en dag på stan :) kram å skön fredag

Svar: Åh, tack så mkt eva så glad jag blir-Trevlig helg till dig
Maria Thuresson

petra

Åh så fint du gör :) måste piffa fram lite jul här hemma också.kramar

Svar: Tack snälla PetraKram
Maria Thuresson

Cissi

Så fint ni har det

Svar: åh, tackKram
Maria Thuresson

ullie

Heeej Älskade stjärnan . Du har så fint hos dej som alltid. ! va kul att pynta lite tycker ja får se när ja hinner jobbar helg nu så kramar o ha en fin start på helgen

Svar: Tack snälla Ullie. Stjärnan är från Ilva.Trevlig helg till dig också
Kram
Maria Thuresson

corneliaeriksson.blogg.se

Vad fint det är! Mysigt med sådana hyllor att bara fylla med vackra blickfång :)

Svar: Ja, visst är det och tack så mycketKram
Maria Thuresson

Släpp taget. följ flödet

Otroligt fint! Var får du all inspiration ifrån? :)

Svar: Tack så snäll du är . Jag får inspo från tidningar, nätet, andra bloggar, affärer ja överallt
Maria Thuresson

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så bra det blev! :D

Svar: Tack snälla duKram
Maria Thuresson

Helen

åhhh så fint!! vad snyggt det blev när du målade det, är boxarna från hemtex? är ute efter några, får kolla imorgon i stan. Idag har jag med adventspytat endel:)) såå mysigt!! trevlig helg, kram

Svar: Tack snälla du...boxarna är från Eko-hallen. trevlig helg till dig ocksåKram
Maria Thuresson

Pernilla

Så fint du gjort! Kram Pernilla

Svar: Tack snälla PernillaKram
Maria Thuresson

MATILDA

Vad fint! :)

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

kerstin ehrenholm

snyggt du har det

Svar: Oh, tack snällakram
Maria Thuresson

Sharon

Åh vilka fina bilder! Får man fråga vart tak-lampan är ifrån? :)

Svar: Tack snälla...taklampan är från en nedlagd fabrik, sen har vi målat om denKram
Maria Thuresson

Robex Lundgren

fint

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

Linda

Ja det är lite hemskt men vi skall fortsätta ta i flyktingar som vi inte ens kan ta hand om?! Tar man inte måste man kunna ta hand om dem,tycker jag likaså med våra egna som ligger på gatona och inte har tak över huvudet. Men flyktingarna får det med en gång, tycker att det har blivit lite skevt faktiskt =( Säger inte att vi inte skall hjälpa flyktingarna men det finns en gräns..ush
Trevlig första advent helg! Blir det att pynta?

Svar: Yes det blir pynt för mig....trevlig helg till dig ocksåKram
Maria Thuresson

Johanna

fint!

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

SOFIAMILK

Åh, jättefint ju! Älskar minigranen, verkligen ett superbra (och billigt!) sätt att få in lite julkänsla. Well done!

Svar: Ja, jag älskar minigranen ...och tack så mycketKram
Maria Thuresson

angelicasvarld.blogg.se

Superfint! Här har också lite mer jul fått flytta in! ÄLSKART!!

En skön dag önskar jag dig!

Svar: Tack snälla AngelicaKram
Maria Thuresson

Jasmine

Vad fint du har det hemma!
Kram

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Alina Söderholm

Snyggt!

Svar: Tack så mktKram
Maria Thuresson

annelie

jätte fint :D

Svar: Tack snälla duKram
Maria Thuresson

Hanna Karlsson

så fint det ser ut!

Svar: Tack snälla duKram
Maria Thuresson

MADDISENJ.SE

Riktigt fint!

Svar: Tack så mktKram
Maria Thuresson

Mikaela

Så härligt :D

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Emelie

Så fint! Vart har du köpt den svarta stjärnan?

Svar: Tackar...stjärnan är från IlvaKram
Maria Thuresson

Biggeros

Så fräscht du har det:))

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Sofi

Alltså wow vilket fint hem du har och vilket hus! Har gottat mig i dina bilder så nu himla fin stil! Trevlig advent från en ny besökare :)

Svar: Tack snälla du, så glad jag blir.Hoppas du tittar in igen.
Kram på dig
Maria Thuresson

Linn Strömberg

Åh vad fint <3

Svar: Tack så mycketKram
Maria Thuresson

mathildaliv.blogg.se

Såå bra blogg

Svar: Åh, tack snälla duKram
Maria Thuresson

Kina

Vad bra Ivar blev, ska nog härma det :)

Svar: Tack snälla...ja gör detKram
Maria Thuresson

Neema

Stilrent och mysigt! :)

Svar: Tack så mycketKram
Maria Thuresson

Annsoh

Åh vad mysigt! :D

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Carolina Thoor

Snyggt! Jag är likadan - har jag väl börjat så fortsätter jag med det tills allt är klart haha ^^,

Svar: Tackar, ja det är skönast så i mån av tidKram
Maria Thuresson

sara

Fint! :)

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Frida

Snyggt :)

Svar: Tack FridaKram
Maria Thuresson