väntan på

 
 
Hej igen därute!
Allt väl hoppas jag.
 
Jag har det bra.
Idag blir det en tur till Ikea
för att fylla på lite ljus och
värmeljus inför helgerna.
Helt sanslöst så många ljus man
bränner nu.
Det är ju ofta de levande ljusen
som skapar mycket av den där
speciella stämningen så man vill ju
absolut inte stå utan.
 
 
 
 
 
En vanlig syn på vår
övervåning är ju Zeb i favvo stolen,
helt inne i ett av sina spel.
 
.
 
 
 
Så med detta önskar jag er
en toppen Tisdagkväll.
 
Kramar.
 
Jul
Grå soffa bord av lastpall rosa hyacinter
23 kommentarer
Hem ljuva hem

Vad julfint du har det. ja det väntas nog så det svider lite hos de unga och små människorna. Kraaam Pia

Svar: ja, visst var det såkram
Maria Thuresson

Carolina Thoor

Härligt med en tripp till Ikea! Älskar deras ljus :D

Sv; ja, det är super mysigt och härligt! :D

Svar: ja, de är bästKram
Maria Thuresson

coffeeandcupcake.blogg.se

Så mysigt och fint du har de :)

Svar: åh..tackarKram
Maria Thuresson

Felicia - Everyday - Fashion - Modeling

Så himla fint :)

Svar: tack finaKram
Maria Thuresson

Viktoria Eriksson

Åh, så fint och mysigt! :)

Svar: TACK SNÄLLA DUKRAM
Maria Thuresson

Mirre

Så mysigt att åka till IEKA och ja, man bränner upp mycket ljus, enormt

Svar: Ikea är mysigtKram
Maria Thuresson

Eva`s blogg

Härligt att se ditt hem som är så fint :) förstår att han trivs att sitta där :) kram

Svar: Tack snälla EvaKram
Maria Thuresson

15 år & blivande mamma

Åh som jag älskar att gå på IKEA, bästabästa!
Gud va fint tvbord ni har :D

Svar: Åh, tackar...ja Ikea ..jippieKram
Maria Thuresson

Linda

Men åh ni har gjort ett bord av en EU-pall, läckert!! Antar att ni kapat en ekskiva och lagt uppepå ser så ut, smart!!
Ja ush har änna vart lite för stressigt det sista. Men nu kan jag varva ned, nu är allt klappat inför eventet vi skall ha;)

Svar: tack snälla...en vitsåpad björkskiva ligger på EU pallenKram
Maria Thuresson

Lis Mari

Så fint! Jag bränner ljus för flera hundra, ibland över tusen, kronor i månaden >.<

Svar: oj...ja det springer snabbt ivägKram
Maria Thuresson

Petra

Sv tack så mycket
Kram

Svar: Härlig juldag...Kram
Maria Thuresson

Netti Starby

Just nu går det åt en hel del ljus och jag har också laddat ett förråd som räcker hela julen :-D Kram

Svar: Smart därkram
Maria Thuresson

starsinlife.blogg.se

Så mysigt och fint! Ja vad galet med ljus man tänder:) Ha en finfin dag såhär dan före dan.... kram

Svar: tackar så mycket....mysig juldag till digKram
Maria Thuresson

Släpp taget. följ flödet

Älskar att knata omkring på IKEA! :)
Värmeljus är något vi också får köpa på oss nu, älskar att ha ljus tänt när det börjar bli mörkt! :) Kram

Svar: Ja, det måste man hakram
Maria Thuresson

Linn Strömberg

Underbara bilder!
Bränner också så sjukt mycket ljus nu

Svar: Ja, visst gör man och tackar.Kram
Maria Thuresson

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Hur mysigt som helst :). Älskar ljus den här årstiden :).

Svar: Ja visst är den härligKram
Maria Thuresson

Katarina

Så vackert!

Svar: tack snällakram
Maria Thuresson

Nina

Fint ni har det :) och god jul!


Svar: Tack detsammaKram
Maria Thuresson

MALIN

Ni har det så himla fint! I min smak, på pricken, verkligen! Kram

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Amanda Jona [SPONTAN]

Känns som att jag inte säger något annat, men ni har det verkligen så fint hemma!

Svar: Jag blir lika glad varje gång...Kram
Maria Thuresson

Carina

God Jul! Vad kul att åka till IKEA. Ni har det så himla fint hemma. Stor kram :)

Svar: tack snällakram
Maria Thuresson

Linnéa

Haha, jag känner igen det där med ljusförbrukningen! Vi bor bara i en liten tvåa men det går ändå åt hur mycket ljus som helst de här mörka månaderna på året. Kan verkligen tänka mig hur mycket det går åt när man bor större då :P Gott nytt år! Kram

Svar: Ja, visst är det så-kram
Maria Thuresson

Carina Marianne Holst

Ha en God fortsättning finis! :) kram!

Svar: Tack detsammaGott nytt år
Maria Thuresson