Tisdags glitter

 
 
 
 
 Hej på er denna blåsiga men härliga Tisdag.
Allt väl hoppas jag.
 
 
Jag fullkomligt älskar den här vackra vasen från Klong.
Så himla snygg och praktisk eftersom blommorna står
stadigt i de små hålen. Den finns givetvis i mässing men
även i svart och silver. Jag passar även på att visa fler
favoriter från just Klong.
 
 
 
 
 
 
 
 
En annan riktig favorit är den supertjusiga
Gloria ljusstaken, även den i mässing.
 
 
 
 
 
Till värmeljus finns denna snyggingen,
Constella ljusstake heter den.
 
 
 
 
 
 
 
Och sist en riktig klassiker som har funnits
i ganska många år nu. Oljelampan mini.
Den finns i flera storlekar och färger.
Otroligt snygg och lättplacerad.
Alla bilder från Klong och Länna möbler.
 
 
Så nu önskar jag er en riktigt bra 
Tisdagkväll.
 
Kramar.
 
 
 
Gloria ljusstake Klong vas contella ljusstake klong oljelampa
14 kommentarer
Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

Fina saker :D

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Netti Starby

Vilka jättefina ljusstakar! Kram

Svar: Ja visst är det.Kram
Maria Thuresson

Biggeros

Jag vill ha Constella ljusstaken÷) Vasen är jätte smart och snygg!!!

Svar: Håller medKram
Maria Thuresson

Ghugge

Jag vill ha alla sakerna! Otroligt snygga och stilrena ting!
Ha en fin kväll! Kram

Svar: Jag vill oxå ha allt.Kram
Maria Thuresson

Mirre

Men oh så snyggt

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Felicia - Everyday / Fashion / Modeling

Så fint:)

Svar: TackarKram
Maria Thuresson

Yohanna af Skovde

Fina grejer :)

Svar: YesKram
Maria Thuresson

MALIN

Jättefina saker, även om guld inte är en favorit! Den första ljusstaken är såååå vacker! Kram

Svar: Ja verkligenKram
Maria Thuresson

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så fina! :)

Svar: Ja håller medKram
Maria Thuresson

VERONICA - fashionblog

Wow! Sån inspo, såå mycket fint!! :) Kramar!

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

starsinlife.blogg.se

Vad mkt fint! Är så sugen på Glorian :)

Svar: Ja jag medKram
Maria Thuresson

Jenny

Åh den första vasen var så fin :)

Svar: Håller med digKram
Maria Thuresson

Anonym

Så mkt fint och vasen är superfin:)kram

Svar: Tack snällaKram
Maria Thuresson

Natalie Salazar

så vackert med blommor :) längtar verkligen tills det blir sommaren så att man kan fixa fint med massa levande blommor hemma i olika vaser

Svar: Oj, Gud vad man längtar till sommaren.Kram
Maria Thuresson