Modell för en dag.

 
 
 

Hej på er denna super fina måndag!
Hoppas ni har det riktigt bra idag.
 
Som jag skrev igår ska det handla om mitt  trädgårdsfix från helgen idag.
Det var ju helt underbart väder nästan alldeles vindstilla, sol och bara någon liten regnskur på söndagen. Jag ville knappt gå in, hade kunnat stanna i trädgården hela dagen. Lökarna kom ner i jorden, det rensades ogräs, gödslades, planterades höstanemoner och städades sen blev det en runda till tippen.
 
 
Var jag än i trädgården var så hade jag en liten efterföljare, vår katt Moa. 
För ovanlighetens skull  passade hon också på  att njuta av det fina vädret. Hon är en väldigt rädd liten dam som inte gärna går ut, absolut inte om det blåser. T.o.m vinden är hon rädd för ....stackaren men att sitta mitt bland kattmyntan är något av det bästa hon vet.
 
 
 
Eller gömma sig bakom en kruka så hon blir helt osynlig för omvärlden...
 
 
 
 
 
 
Eller rulla sig i solen, så härligt.
 
 
 
Jag och Moa säger tack för idag och önskar er en riktigt mysig Måndagkväll.
 
Kram.
Moa
katt bland kantnapeta katt och blommor söt katt trädgårdsfix
19 kommentarer
Ghugge

Men å, så gullig katt! Kul sällskap under trädgårdsarbetet! Ha det gott! Kram🍁

Svar: Ja det är fint sällskap, mysig dag till dig oxå.Kram
Maria Thuresson

MADDISENJ.SE

Vilken sötnos!

Svar: Tackar.
Maria Thuresson

Anonym

Vi har verkligen sköna höstdagar nu... Jag har också börjat att höststäda i trädgården, hos mig
Har det inte tagit sig så mycket i sommar ja lite latmask har jag varit också
I trädgården!
Ha en fin kväll själv ska jag strax iväg
Och se när äldsta spelar fotbollsmatch

Kram Sandra

Svar: Ibland få man lov att vara en latmask.Kram
Maria Thuresson

Bintu Malm Fraser

Vilken gullig modell :-)

Svar: Tack, snälla.
Maria Thuresson

Emma Engström

Härligt med dagar då vädret är fint! Så söt Moa är :)

Svar: Håller med dig och tack så mycket.
Maria Thuresson

N

Åh vad söt!

Svar: Ja visst är hon.
Maria Thuresson

Netti Starby

Vilken fin kisse :-D Kram

Svar: Ja hon är super go.Kram
Maria Thuresson

Sara

Åh vilka fina bilder och vilken söt kisse :) Kram

Svar: Tack snälla.Kram
Maria Thuresson

Mirre

Sicken liten söt efterföljare du hade efter dig, hihi

Svar: Ja hon är supergo.
Maria Thuresson

ullie

söta lilla moa
ja de ska minsann va me överallt som svnasar eller helst så ja trampar på dem massa gånger per dag.

va fint du fixar i trädgården

Svar: Ja, de är mysiga, tack så mycket.
Maria Thuresson

petra

Så fint ni har och härliga bilder i solen:) kram

Svar: Tack snälla.Kram
Maria Thuresson

angelicasvarld.blogg.se

Ja visst var det en UNDERBAR dag igår...så mysigt att gå ute å fixa i trädgården!

Svar: Ja, super härligt.
Maria Thuresson

Natalie Salazar

vilken liten sötnos :D

Svar: Ja, hon är så go.
Maria Thuresson

Ekenäsliv

Vilken sötnos!
Tack för att du skrev några rader hos mig, så jag hittade till dig:)
Kram Anna

Svar: Tack själv.
Maria Thuresson

Camilla

Ja, vilket underbart höstväder helgen bjöd på. Kul att du skrev en kommentar hos mig så jag hittade till din fina blogg. Här kommer jag kika in ofta. Kram Camilla

Svar: Så roligt...tack så jätte mycket.Kram
Maria Thuresson

Dixi Wonderland

Vilken annorlunda ögonfärg! Aldrig sett en katt med så gula ögon förut :P

Svar: Ja , det är nog lite ovanlig ögonfärg.
Maria Thuresson

corneliaeriksson.blogg.se

Vilken fining! Så mysigt med katt :)

Svar: Ja skulle inte klarat mig utan henne eller katt.Kram
Maria Thuresson

starsinlife.blogg.se

Åå så härliga bilder!! Gosig katt ni har, ja visst är det skönt med trädgårdarbete:))

Svar: Tack, ja jätte härligt
Maria Thuresson

Christina

Åh så söt hon är :)

Svar: Tackar.
Maria Thuresson