Fredag , fredag.....

 
 
 

Hej Svejs på er!
 
Så var det äntligen fredag. så mysigt.
Det är faktiskt veckans bästa dag tätt följd av lördagen tycker jag och ikväll ska vi bara ta det lugnt, vår lilla familj och ha riktig fredagsmys i ett alldeles nystädat hem, love it!!!
 
 
Dessa bilderna är från igår kväll. Jag stod där ute och målade krukor sen skulle jag hämta en sak från framsidan och fick se den här härliga vyn, bara tvungen att fotografera.
Vi bor precis mittemot en mosse och det är så fint på kvällarna och morgnarna när daggen lägger sig. Det ser alldeles trolskt ut nästan lite magiskt, så fiiiint......  
 
 
 
 
 
 
Sen är jag ju storstadsmänniska så jag är inte riktigt van vid så mycket natur precis utanför min dörr. Det är därför vi älskar vårt hem så mycket för det känns som vi bor lite på landet fast mitt i stan. Om vi går nerför vår lilla grusväg ( tar 2 min ) så ligger civilisationen där....
 
Hoppas ni tycker det är lika vackert som jag gör!
 
Ha en super fredag på er.
 
Hej Svejs!
 
balkong grön ytterdörr mosse nybyggt hus vitt hus med gula takpannor
3 kommentarer